• Emzas

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

Som nyinflyttad norrlänning i Stockholm blev jag med juden på en blinddate/dubbeldate med en klasskamrat med hennes kille och så hans kompis. Kompisen såg ok ut och vi gick och käkade någonstans innan vi skulle till Münchenbryggeriet. Vad jag inte visste, och inte heller förstod förrän senare när vi kommit in, var att det var Erotica-mässan där och då. Det etablerade paret gick direkt runt och tittade på underkläder och leksaker medan jag försöker rulla upp hakan som jag tappat på golvet bredvid ett piercingbås för intima piercingar. Min dejt tog en öl och var ganska obrydd men jag (som spyr vid blotta tanken på att svälja öl) lyckades inte döva mina synintryck med en coca-cola. Jag lärde mig en hel del den kvällen. Peep-bås, strippor, leksaker och underkläder i all ära men vid ett tillfälle sökte jag mig till toaletten för att "sitta av tiden" en stund och när jag kom ut var rummet utanför alldeles mörkt tills någon tände ljus. Då hade jag lyckats tima in en SM-uppvisning med en bestämd kvinna i läderkläder som höll på att spänna fast en frivillig man från publiken på en stor ställning. Hon satte fast klädnypor ÖVERALLT på honom och droppade sedan stearin på honom. Även detta ÖVERALLT. Gode tid vad bråttom jag fick därifrån! Jag rusade hem till en kille jag brukade dejta och duschade grundligt, tog en stor t-shirt och kröp ner i hans säng. Trygghet!

Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)