Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)
Jag har haft måååånga katastrofdejter och katastrofförhållanden också för den delen..
men kan berätta om den senaste idioten. Jag ville testa på det här med dejtingsidor på en lite mer seriös nivå än vad jag gjorde som yngre (testade på skoj då). Fick mejl från några killar och det var kanske 3 jag höll kontakten med, men en av dem var mer ihärdig än det andra och det fångade såklart mitt intresse.
Han såg inte allt för pjåkig ut på sin bild, utgav sig för att vara normalbyggd och runt 170-175 cm lång. Så det kändes ju helt ok.
Vi pratade om allt mellan himmel och gjord och mejlen blev längre och längre. Tyckte lika om mycket. Vi hade samma värderingar i livet och tycktes ha samma mål.
Han berättade om hur pedantisk han var och hur vackert hans hem var. Att han minsann var händig då han byggt en hel del själv. Han var grym på att laga mat enligt honom själv.
Vi bestämmer för att ses och jag ber honom komma till mig. När jag öppnar dörren står där en KORT!!!! säkert 7 cm kortare än mina 167...mega tjocka glasögon som ser ut som skämt glasögon.. Så fort han öppnar munnen ser man äckliga misskötta tänder och hör direkt att han är hörselskadad.
Inget fel med en hörselskada, men varför undanhålla en sån sak när det ämnet ändå kommit upp...??
Han hade med sig fikabröd och kollade runt i lägenheten. Klankade ner på en del saker, som att jag hade dålligt kaffe ? vi drack inte ens kaffe.. Så vi åkte till honom och skulle dricka bra kaffe...
Det såg fördjävligt ut hos honom!!! Såg ut som ett hoppaplock av fula äckliga möbler från flera dödsbon. Sakerna han byggt va en ångbastu han ställt in på sniskan i ett grisigt badrum och en köksö färdig från ikea.
Köket var helt oljigt av stekos...
Jag är sån som inte vill dömma folk efter deras utseende,, vi hade trotsa allt mycket gemensamt så jag gav honom en chans trots de lögner jag redan uppdagat..
Slutade med att jag fick skrika i hans ansikte vilket jävla äckel han är för en snäll dumpning fattade han inte.. # veckor efter jag dumpat honom så trodde han ändå att vi skulle ge det en chans till.. han smsade flera ggr om dagen för stt skriva typ "hej hur är det? jag har precis varit med pelle, vi åt mat, dte var gott. Har du ätit något gott. Hoppas det. "
Jag bryr mig ite typ :P
Någon månad senare ser jag att han lagt upp en profil på en annan dejtingsida (samma som jag bytt till) där han utger sig för att vra sådär lång och snygg igen.. och det stod bara bra saker om honom och allt var lögner.
Var elak och skapade en fejk profil och drev skiten ur honom hahahaha