Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)
Jag har nätdejtat en hel del när jag var yngre och varit med om många konstiga typer, men några minns jag extra bra.
Skulle träffa en kille som inte skrivit sin längd på sin profil så jag frågade när vi chattade hur lång han var (mest för att kunna känna igen honom) och han kontrade direkt med att fråga hur lång jag var. När jag sa att jag var 167 cm sa han att han var 169 cm. När vi skulle träffas kände jag först inte igen honom eftersom han var runt 160 cm. Varför ljuga om en sån sak?
En annan kille som jag skulle träffa irl sa inget om sin profilbild innan vi skulle träffas även om jag sa att min bild var lite gammal. När vi väl träffades hade han gått upp ca 20kg sen kortet på profilbilden hade tagits. Återigen, varför ljuga om något sånt?
Sen var det en kille som jag pratade med ett bra tag online innan vi träffades. Han verkade vara en väldigt maskulin man som höll på med bilar och jobbade på en brandstation osv. När vi träffades var han ungefär lika lång som jag, väldigt smal och verkade lite inte-så-maskulin. Sen när vi skulle beställa dricka på fiket beställde han nån kaffedryck med mycket skum och bad om att få ett sugrör. Sen satt han och rörde runt i sin skummiga kaffedryck med sugröret med lillfingret rakt ut och hade en ljusare röst än jag.. Jag kände mig otroligt maskulin i hans sällskap.