Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)
Detta kan jag ännu känna avsmak för!
Men hade genom nätet surrat med en kille om dittan och dattan och det råkade vara en konsert i min stad där jag bor som jag ville gå på.
Dessutom var jag lite salongsberusad då vi skrev, men det blev iaf bestämt att han skulle komma över.
Dock så ändrades det i efterhand och vi sköt fram det en helg istället och hoppade spelningen pga pengabrist.
Jag reagerade på att han inte hade några nytagna kort! Fick foton som han skrev var tagna några år tidigare varpå jag frågade om det inte fanns några nyare. Det skyllde han på att de fanns i den andra datorns hårddisk som kraschat!? Hmmm hur svårt är det att ta ett kort med telefonen??
Iaf så kom dagen och jag skulle hämta denne vid centralen. Sitter i min bil och spanar och ser snart en STOR sak komma vaggandes. -GOD LORD IN HEAVEN tänker jag! Nej, nej, nej det kan väl inte vara han! Jodå det var det! >.< En stor fet mage som hängde ned över byxorna, urk.
Min första tanke och som jag ångrar att jag ej genomförde var att diskret backa innan han sett mig och gjort mig okontaktbar!
Well, total katastrof i say. Här hade jag bjudit hem en människa som jag redan ville bli av med! Självod och och dryg var han med. Skröt om att han rökt på etc, etc.
Jag ville bara helgen snabbt skulle vara förbi och närmast slängde ur han ur bilen tillbaka till centralen. Då frågar han om det är nåt mellan oss! =O Svarar att tyvärr så är det inte det! Fick några sms därefter som jag kort svarade på innan jag till slut sket i att svara alls.
Fy tusan vad jag ångrade detta i efterhand! Och inte likt mig heller att bjuda hem nån som man egentligen vet vem det är. Förvisso hade jag meddelat en granne men ändå.
Tror inte jag var så labil vid den tidpunkten heller, efter en separation.