• Anonym

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

Det här hände i tonåren  och jag hade precis fått tandställning och kände mig extremt ful i den.

Samma dag så bjöd en kille jag var intresserad av ut mig på middag och jag hade så oerhört ont i hela munnen av den här jobbiga tandställningen. Kunde knappt prata, verkligen inte le och absolut INTE äta. Han tyckte nog att jag betedde mig jättekonstig men vi fortsatte dejta efter det i alla fall Flört

• Anonym

Usch... en kille bjöd ut mig på fin restaurang i Stockholm. Han var noga med att vi fick rätt vin, såg till att allt var perfekt. Efter middagen åkte vi till hans hotell. Kände honom sedan tidigare, ytligt, hans job krävde resor. Han försökte få igång mig på hotellrummet men jag var inte intresserad. Han kläckte då den underbara kommentaren: "!Men jag har ju betalat massor för middagen..." Rullgardin ner och taxi hem. Det var det sista jag såg av honom eye to eye.

• Anonym
    Lestat skrev 2011-02-05 01:57:28 följande:
    Tjejer som inte vill att man ska bjuda dem är inte så kul heller, där står man med långt ansikte fast man bara ville vara shysst...

Hahahah! Ja medan tjejen står där och inte vill bli bjuden eftersom hon mår dåligt av det. Glad Har hänt mig flera gånger. Är en sådan person som mår dåligt bara jag är skyldig någon några kronor. heheh.

Det VÄRSTA som finns är när man träffar killar som man tror  man kan kanske bli kompisar med men sedan så fort man råkar bli ensamma i samma rum så hupp ska det börja kladdas och det ska ha sex. Heeeh???? Vem har sagt att jag vill ha sex med dig! Vissa killar kan man vara kompisar med... andra verkar tro att man bara vill ha sex med dem. *gäspar*
  • Anonym

Jag träffade en kille på en dejtingsida förra hösten. han va 27 tror jag. Inte riktigt min smak rent utseendemässigt, men verkade trevlig. pratade i telefon en gång innan vi sågs å han verkade jättetrevlig.Vi möttes på centralen i stockholm, gick å fikade å sen promenerade. När vi kom till gärdet där han bodde frågade han om jag ville följa med upp, jag tackade nej. Hela dejtan varade i 3 timmar och han pratade oavbrutet! Han hade en lättare variant av asberger och han pratade bara omden sjukdomen och sitt ex!!! Trots de så va han ganska gullig så vi sågs 2 ggr till innan jag tröttnade=P

Nästa vecka ska jag på en dejt med en kille jag hittade på samma dejtingsida, vi har pratat i telefon i flera veckor å han verkar toppen. Hoppas hoppas att han e de åxå, han bor en bra bit ifrån mig och jag har köpt tågbiljetter så jag måste stanna i över ett dygn=P Uppdaterar om det blev en katastrofdejt eller inte=P

• Anonym
    Anonym (Ojoj) skrev 2011-02-12 10:49:26 följande:

Åhh, det här var precis efter att jag hade kommit ur ett väldigt dåligt och själsligt utmattande förhållande. Jag skulle i denna veva byta lägenhet och bodde i ett flyttlass med kartonger överallt.
    Nåväl, i denna veva "träffade" jag en kille via mötesplatsen. Han verkade trevlig och var även bekant med min farbror så jag tänkte att det kunde vara lite trevligt att träffas helt utan krav.

Han kom alltså hem till mig (till min röriga lägenhet) han hade med sig en liten valp, jag hade också en valp..så det var fullt hets
    Jag kände direkt att jag inte var så attraherad av den här killen men jag hade inga förväntnigar eller direkt hopp om någon relation.

Iaf, vi satt och pratade lite och delade på lite vin..Märkte genast att han var väldigt självgod och rätt dryg. Efter en stund kom en granntjej över och undrade om vi ville komma över och dricka lite med dom. Hon satt först och snackade med oss och berättade om en av sina misslyckade näträffar...Då satt min nätkille och var skiiitdryg mot henne och sa att han kunde förstå att det inte gick så bra för henne Jag höll på att skämmas ihjäl.

Vi gick senare över till grannen där det var lite folk, han var skitkaxig och dumdryg mot de som var där och jag trodde att han skulle åka på stryk så jag fick ju avlägsna oss och vi gick hem till mig.

Väl hemma hos mig så hade vi iaf sex (uhhh) och han var väldigt sådär..-Åhhhhh, vad skööööööön du är!
    Efter det somnade han och jag kände ångesten komma krypande, satt i köket och undrade vad jag hade gjort..kikade in i sovrummet bland kartongerna..där såg jag bara hans bleka stjärt sticka fram
    Jag somnade på soffan.

Dagen efter hade någon av valparna bajjat inne men han var helt övertygad om att det var min. Sen ville han ha lite morgonsex, men där tog det stopp..skickade hem honom och sen träffades vi aldrig mer.

Hela den här historien ger mig fortfarande obehag..

Vad  är det för fel att säga "åh vad skööön du är"? Resten fattar jag men inte den delen.
Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)