Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)
På tal om bli tokkär innan man ens har träffats irl. En nätdejt som jag bara pratat några få gånger med skulle till stan där jag bor så vi bestämde bio,middag och krogen. För det första var han 1 halvtimme försenad. För det andra hade han urtvättade obestämbar färgade och 2 storlekar för små kläder på sig. Men det värsta var när han gav mig ett sött litet paket innehållande ett par hjärtformade guldörhängen.
En annan nätdejt som jag pratat lite längre tid med. Trevlig och snygg på bild. Han hade lite smålockigt tjockt hår sådant där man bara vill köra fingrarna i..och snygga kläder. På dejten dyker upp en småfet kortväxt kille med snaggat hår och av alla sår på skallen och i ansiktet att döma tror jag han hade slipat ner hår å skägg med sandpapper. Och han var klädd i fotbollskläder..
En tredje oxå en snygg kille på kort. Verkade vara ordentlig,lugn å sansad med barn och bra jobb etc. Men upp dyker en snubbe minst 20 år äldre än på fotot och helt korkad. Misstänker han var hög på nåt. Det blev en snabb fika ..och inget mer...trodde jag. Han förföljde och trakasserade mig i 4 år. (det visade sig också han han ljugit om namn,ålder,jobb ja i stort allt)
Åå jag har flera på lager som jag skriver ner senare....men ska vända på steken för jag har nog varit någons värsta dejt jag med:
En kille hade jag redan ställt in dejten med 3 ggr och fjärde gången blev det så äntligen en fika. Upp dyker jag en bra stund försenad..han fick ringa och väcka mig..och nåt galet bakis att jag var tvungen springa på toa och spy flera gånger.
En annan kille. Vi hade haft en rätt ok dejt men han pratade alldeles för mycket om sitt ex så jag snoppade av honom väldigt kort efteråt. Några månader senare var jag med ny dejt och på samma krog och givetvis så står den där killen i baren. Han ser mig och höjer rösten så det hörs i hela baren - Jasså det är hit du drar alla dina olika killar.
En annan dejt. Skitsnygg och vad som verkade vara en riktigt trevlig kille. Vi träffas och hans första ord kommer ur munnen med världens ljusaste,pipigaste röst. Jag bet mig mycket hårt i tungan för att inte börja skratta och givetvis fick jag stans psykbryt efter en stund så tårarna spruta och jag satt liksom bara och skakade å grät av skratt. Han såg undrande ut och frågade - vad är det? Mår du inte bra.... Vilket givetvis gjorde att jag skrattade ännu mer..
Fy fan vad pinsamt när jag dessutom skulle försöka be om ursäkt och kunde inte få fram ett ljud