Inlägg från: Anonym (Knasigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Knasigt)

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

Jag var iväg på en väldigt skum dejt för några år sedan,
    Vi hade träffats på en dejtingsida och för det första hade han inte berättat om sin bilolycka som gjorde
    att han haltade kraftigt. Bestående men, tråkigt såklart men vi går och fikar.
    Väl där är det lite småstelt och jag blev lite besvärad då jag kände att han inte riktigt var något för mig.
    När vi skiljs åt så vart det stelt och jag sa hej då och vände mig om och gick då ropar han VÄNTA på mig.
    Han haltar efter mig och kysser mig rakt upp och ner...

Vart väldigt paff och nickade när han frågade om jag ville träffa honom igen.
    Senare på kvällen skickade jag ett tack för en trevlig fika.
    Men jag hörde aldrig av honom igen.....
    En del människor är bra konstiga :P 

En annan gång då jag var ung och tydligen väldigt spontan.
    Jag började prata med en kille som bodde ca 15 mil från mig.
    Det slutar med att jag sätter mig i bilen efter jobbet ca 01.00 och kör mot storstan.
    På den tiden fanns inte gps:en i mobilen och jag körde vilse såklart...
    Var kanske framme ca 3.30 och jag plockar upp honom och vi åker runt i stan. 
    Besöker utsiktsplatser och åker tillslut förbi ett nattöppet cafe där vi äter frukost.
    Allt kändes jättebra, pirr i magen å hela kittet så vi åker hem till killen och slutar med att vi har sex.
    Sen var vi helt slut, då kan man ju tycka att man borde stannat kvar och sovit några timmar.
    Men hatar att sova borta så trots att jag var nästintill döende av sömnbrist satte jag mig i bilen och åkte hem :D 

Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)