Inlägg från: Anonym (Hahahaha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hahahaha)

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

Hjälp vilken rolig tråd!!!!

• Anonym (Hahahaha)

En kille jag skulle träffa när jag var runt 20 nånting. Sågs på fika i stan. Vi hade träffats snabbt ett par gånger innan dess men bara hälsat. Hela fikan pratar han lite barnsligt, jag märker att han inte skrattar utan SÄGER "Hihi" med jämna mellanrum. Han hade också ett väldigt barnsligt kroppsspråk, la huvudet på sned och gjorde puppyeyes och blinkade uppenbart inövat. Han var några år äldre och jag började få panik på hans jävla hihi!!! Jag drack inte ens upp mitt kaffe utan sa att det är dags för mig att bege mig nu och börjar röra mig.

Han följer med en bit och frågar om vi inte ska gå nån annanstans istället. Nej, säger jag, dags att gå hem. Han frågar vad jag ska göra hemma som är så bråttom? Jag hade inget bestämt, ville bara inte höra ETT enda hihi till, men jag drar till med att jag måste hem och kolla på Idol (är rätt säker på att jag under fikan också nämnt att jag inte gillar idol). Han följer efter och försöker bjuda in sig själv med det självklara Hihi efter varje mening. "Jag kanske ska följa med hem till dig och mysa till idol hihi". NEJ. Till slut får jag NOG och säger uttryckligen HEJDÅ, varpå han säger "Glöm inte hejdå-kyssen, HIHI". ALDRIG i mitt liv!! Som att kyssa ett barn. Jag såg mig över axeln på väg hem och stängde porten innan jag gick upp för trappen. Han fortsatte att skriva och gjorde upp egna planer inför nästa fika. Svarade aldrig.

Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)