Inlägg från: Anonym (Bernard & Bianca) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bernard & Bianca)

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

Anonym (babbel) skrev 2011-02-07 13:30:37 följande:
    Jag gick på date med en snubbe jag träffade på nätet som va SÅ snygg, både på bild och i verkligheten. Han hade helt rätt stil för mig, rockig men musklig och massa tatueringar.

Jag såg honom på tunnelbanan på väg mot det ställe vi bestämt att vi skulle träffas på och hoppades innerligt att det skulle vara han. Följde efter på avstånd och såg honom stanna utanför stället och jag bara  -YES! inombords. Det var alltså han, vi gick in och väntade på att ett band som han kände skulle gå på. Jag blev skitnervös, men vi pratade på iallafall.

Eller, ja...HAN pratade. Han hade tidigare sagt att han var musiker, men det visade sig typ att han kunde plinka lite på en gitarr om han behövde. Han hade inga planer med någonting, bara så...fejk på nåt sätt. När han träffade bandmedlemmarna så var han superklistrig på dom och bara slickade deras röv på ett riktigt pinsamt sätt. Lite småfull och brölig kastade han sig fram efter spelningen och skrek: FAN vad ni levererade!! Ni e så jävla bra alltså!!! Till saken hör att det var en liten klubbspelning med typ 10 personer i publiken.... Nä, fy, han va så PINSAM alltså....

Det hela slutade med att bandsångaren flirtade lite med mig istället, ha, ha! Men det blev inget av det heller.

Kul att du följde efter honom och kände "yes" inombords. Skenet bedrar.. Haha. Han lät riktigt patetisk..

Anonym (nätflörten) skrev 2011-02-07 13:23:12 följande:
    Så vi går in på ett ställe och ska äta. Vi står i kön och helt plötsligt ska han gå iväg en sväng och titta nåt, så han drar jag beställer mat (och betalat den) och när jag får den så sätter jag mig ner. Då kommer han och undrar var hans mat är!!! så han får gå och fixa egen mat. Och om nu inte det vore allt så har jag inte gett upp om att han kan vara trevlig ännu, så efter maten går vi och ska se på bio. Det visas många bra filmer och det enda jag inte vill se är nån dokumentär(?) och det är självklart den vi SKA se enligt honom.

Då fick jag nog och tackade för mig och sa att jag skulle åka hem! Han börjar följa med mig mot centralen och jag säger att han inte alls behöver det, men han envisas. Nästan framme tycker han att vi ska in på 7eleven och fika!? jag tackar bestämt nej och börjar gå vidare.
    Då säger han: "Men ska vi inte hångla ialla fall?"
    Jag svarar (självklart) nej
    "Vilket antiklimax" säger han då. Som om han hade haft den värsta dejten i sitt liv

Ja, vilket jäkla antiklimax hela dejten var!
    Kommer i framtiden att alltid lyssna till magkänslan även om det är första gången jag träffar någon
    Skön snubbe som precis "ska iväg och fixa något" när man står i matkön. Haha.. Vilken ful manöver för att slippa undan att betala. Kul att när han blev dissad sen också var tvungen att få det att låta som att det var dig det var fel på..  total saknad av självinsikt..
    Anonym (Hurv) skrev 2011-02-10 10:39:10 följande:
    En kille jag hade pratat med en gång via msn började sms bomba mig i stort sett. Filmade till och med en snutt från sitt jobb och skickade. Skickade kort på sig själv och frågade sen om "herrn var till belåtenhet?" Jag är en tolerant person och gick med på att träffas en gång på kaffe hemma hos mig.

Direkt han kom in pratade han om saker han skulle kunna hjälpa mig med i hemmet (renoveringar o dyl) Han sa till och med att han direkt han kom på tomten kunde se sig själv sitta och dricka kaffe med morgontidningen på bron (när vi fllyttat ihop..!) Eh jag hade alltså endast känt honom en vecka och bara pratat 2 ggr i telefon och en gång på msn.. Han visade tydliga tecken på narsisim. Han var bara helt enkelt BÄST på ALLT. Händigast, smartast osv. Använde ständigt ord som "lilla gumman, hjärtat, sötnosen, gullunge.."

Jag gick under jorden och svarade inte i telefon. Släckte ned i huset (för det var en person som dessutom innan detta besök varit och kört förbi på vägen utanför och ville jag skulle vinka i fönstret...) Låste alla dörrar och hoppade till vid alla ljud. Ick ick ick.. aldrig mer nätdating...
    haha han lät som en riktig tönt om inte annat
    ModestyB skrev 2011-02-11 00:36:55 följande:
    Han kör "gäspningen" och lägger armen om mig,
    haha vad diskret.. en riktig klassiker ;)
    Rakad Apa skrev 2011-02-11 10:03:32 följande:
    Hur tänkte du då? Låter jävligt dumt att kasta bort sina chanser med nån man är förälskad i...
    Tror jag inte tänkte alls, eller så tänkte jag alldeles för mycket.. Det var dumt, minst sagt.. Kan ångra det än idag lite.. haha
    Yarrow skrev 2011-02-11 11:59:52 följande:
    Vilken rolig tråd! Jag kan nog bidra med några knäppisar :)

När jag var 18 år träffade jag en kille via nätet. Vi hade inte pratat så länge och även om han inte hade visat bild på sig gick jag med på att ta en fika för jag hade tråkigt. Haha.
    Han var kort och tjock, kunde inte vara mer än 160 cm, jag är 167 och hade dagen i ära klackar på 10 cm också. Killen hade en trevlig tutthöjd när vi träffades i alla fall. haha
    Det knäppa var ju itne att han var kort utan att efter dejten så trodde jag att det var rätt uppenbart att det inte klickade. Vi avslutade med ett "det va kul att ses" och sen va det klart. Trodde jag.
    På kvällen börjar smsen rulla in. Jag svarar kort och tänte att han tröttnar nog. Dagen efter börjar han ringa i stället. Jag svarar inte, kändes pinsamt bara. Sen skickar han ett sms där han skriver att han har bjudit in hela släkten på middag till helgen och vill att jag ska komma så att han kan presentera sin nya flickvän.
    Jösses, då ringde jag honom och förklarade snällt att jag inte var intresserad. Stackarn.
    Nästan lite skönt och höra om såna som han, som misslyckas så totalt att läsa av en annan människa. Nånstans finns det då kanske hopp på singelmarknaden, inte att träffa såna menar jag då utan att man själv är rätt normal ändå. Glad
    Yarrow skrev 2011-02-11 11:59:52 följande:
    Då kommer jag på att alla bilder som jag sett på honom har han något för läppen.. Ett ölglas, en halsduk eller något sånt. Hahaha.
    Jag bestämde mig i alla fall att inte vara så utseendefixerad utan gav honom en chans. Vi träffades några gånger och valde en kväll att fullborda vår lilla förälskelse. Hahahaha, det va det värsta jag någonsin varit med om utan att gå in på detaljer.
    Vi hörde inte mer efter det, jag tror han tyckte att dt var lite pinsamt. Några månader senare tar han kontakt med mig igen och frågar om vi ska ses och ha lite trevligt. Påminde honom lite snällt att det ju inte -gick- så bra förra gången varpå han säger " Ja, men jag hade ju precis runkat innan vi träffades då".
    Trodde jag skulle smälla av.

Och det var bara två historier.
    Det är tur att denna tråden inte heter "Mina konstiga/roliga one-night-stands"..
    hahaha.. kul att han täckt för med ölglas och halsduk m.m.

osmakligt att nämna att man runkat som en bortförklaring bara sådär.. Kräks
    EmmaÄrMamma skrev 2011-02-11 20:14:48 följande:
    En kille jag var lite bekant med bjöd mig på middag efter att vi sprungit på varandra på stan och lite flörtigt konstaterat att båda var singlar. Middagen var god och riktigt trevlig. Under efterrätten ursäktar han sig och reser sig för att "pudra näsan". Lagom till att han skjuter ut stolen släpper han jordens brakskit!!! Vet inte vem som skämdes mest... (blev ändå ett par ett tag därefter).
    hahaha
    Anonym (Ojoj) skrev 2011-02-12 10:49:26 följande:

Efter det somnade han och jag kände ångesten komma krypande, satt i köket och undrade vad jag hade gjort..kikade in i sovrummet bland kartongerna..där såg jag bara hans bleka stjärt sticka fram

hahaha..!
    Anonym (SthlmDejterskan) skrev 2011-02-12 14:22:14 följande:
    Jag har några hemska dejtrelaterade minnen, här kommer några av dem:
    - Dejtade en kille, hade dejtat några månader och vi var inne på att bara dejta varandra. Allt kändes härligt, tills han ringde och berättade att han skulle till Italien. "Åh, vad härligt! Åker du själv?", frågade jag. "Nej, jag åker med min nya tjej.". Jahapp. Det är ju också ett sätt att bli dumpad på.

- Var på bio med en kille. Filmen började som en klassisk dramafilm, sedan blev det mer blod inblandat. Då kräktes killen i popcorn-behållaren. Han sprang ut, jag satt kvar och såg färdigt filmen. När jag kom ut pratade han i tel - han skulle på en annan dejt strax efteråt. Han kräktes i popcornen för att han inte tålde att se blod. Well, jag tålde inte att se honom, men jag kräktes inte

- Jag dejtade en kille som inte vågade kyssas på allmän plats, för att folk kunde ju ta illa upp då... Och då menar jag inte grovhångel - fick en puss på kinden på t-banan en gång, det var så långt han kunde sträcka sig.
    Hahaha.. vilken dumpning den första var, och vad äckligt att den andra spydde i popcornen.

Vad konstigt att inte vilja kyssas på allmän plats. Vad menade han egentligen med att folk tar illa upp? Att folk blir avundsjuka för att världen kretsar kring honom? Verkar väldigt självupptaget på något sätt, vem bryr sig liksom. Är väl snarare fint och se folk vara nykära och pussas!

Hahaha vad kul det är att läsa om allas katastrofdejter.. Skrattande

Jag kom på en till när jag läste om att snacka på msn. Hade en msn-kompis som alltid var rätt på om att träffas. Jag var rätt ung, runt 19 tror jag. Vi bestämde för att ses i stan och sen gå ut. Men innan hemma satt jag och förfesta medan jag pratade med honom (på msn), satt och blanda cider tillsammans med sprit. Hade aldrig förfestat själv ngn gång och när jag gick hemifrån var jag sktifull. Minns att jag gick till tunnelbanan men sen är det nästan helt svart efter det. Vet att jag prata med honom i mobilen på tunnelbanan och sa att jag åkt fel. Och han trodde att jag "dissade" honom och hittade på. 

Jag var alltså så full att jag åkte vilse i tunnelbanan (när jag bara skulle åka 10 minuters raksträcka, utan byten in till stan). När alkoholen börjat gå ur och jag åkt runt i tunnelbanan ca 3 timmar hade klubbarna redan stängt och jag åkte därför hem utan att träffa honom. Han tror än idag att det var en dålig bortförklaring för att jag inte vill träffa honom..

Men åter igen som i trådstarten var det alltså jag som gjorde bort mig.. och stod för att det blev en katastrofdejt. Haha.

Haha nej har jag inte tänkt på emmel men däremot har jag själv skrivit om katastrofdejter som jag själv orsaket, de flesta skriver ju om dåliga erfarenheter från andra.. :)

Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)