Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)
Jag såg honom på tunnelbanan på väg mot det ställe vi bestämt att vi skulle träffas på och hoppades innerligt att det skulle vara han. Följde efter på avstånd och såg honom stanna utanför stället och jag bara -YES! inombords. Det var alltså han, vi gick in och väntade på att ett band som han kände skulle gå på. Jag blev skitnervös, men vi pratade på iallafall.
Eller, ja...HAN pratade. Han hade tidigare sagt att han var musiker, men det visade sig typ att han kunde plinka lite på en gitarr om han behövde. Han hade inga planer med någonting, bara så...fejk på nåt sätt. När han träffade bandmedlemmarna så var han superklistrig på dom och bara slickade deras röv på ett riktigt pinsamt sätt. Lite småfull och brölig kastade han sig fram efter spelningen och skrek: FAN vad ni levererade!! Ni e så jävla bra alltså!!! Till saken hör att det var en liten klubbspelning med typ 10 personer i publiken.... Nä, fy, han va så PINSAM alltså....
Det hela slutade med att bandsångaren flirtade lite med mig istället, ha, ha! Men det blev inget av det heller.
Kul att du följde efter honom och kände "yes" inombords. Skenet bedrar.. Haha. Han lät riktigt patetisk..