• Anonym

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

favo!

• Anonym

Var på dejt med en kille, jag drog ett judeskämt och det visade sig att han var jude. Hade kunnat bli mycket värre än vad det blev iallafall, haha. Vi gick på fler dejter :) 

• Anonym

Haft mycket roligt att läsa här, haha :D
    Tyvärr har jag ju aldrig dejtat ordentligt så har inget att bidra med.. 

• Anonym

Jag träffade en pratglad kille via en mässa som vi var med och arrangerade, för några år sedan.
    På den tiden hade både jag och han fasta förhållanden och jag kände inget större intresse där. Vi som arrangerade mässan var ett gäng studenter från olika håll i landet. Vi fick god kontakt och la till varann på facebook.

Efter en tid börjar jag och den här killen att chatta lite smått via facebook, men mest neutralt om jobb osv. (Jag kände fortfarande inget större intresse) Han föreslog en öl gång på gång, men jag lyckades alltid backa ur.
    Så småningom kraschade mitt förhållande så jag tänkte: "Va fan! Dags att träffa lite folk" och gav honom en chans. Han var trevlig, social, pratglad och väldigt söt! Men fortfarande kände jag väl inte direkt att blixten hade slagit ner.. Hur som helst så sov jag hos honom efter en jättetrevlig kväll på fina restauranger, mycket dricka och snack. Killen kliver upp och spyr över hela sitt lilla badrum och på det - halkar i sina egna spyor.
    Dags att gå!

Vi fortsatte dejta och jag fick faktiskt känslor för honom tillslut..
    Men efter 3 månader visste jag fortfarande inte vart jag hade honom.
    Han skulle flytta och hade på nåt sätt "missat" att bjuda in mig... I sista minuten fick jag en halvtaskig inbjudan. Jag gick och tog faktiskt med mig en killkompis. Min date undvek mig hela kvällen och var allmänt full och väldigt dryg mot folk. Tills gästerna gått hem - Då var det fritt fram att ha sex (?)

Dock störde jag mig aaaaningens på något han och hans vänner snackat om samt att jag hört några gäster muttra om att han var en allmän skithög.
    Då häver han ur sig: "Vadå - menar du när min polare snackade om den gången då jag slickade upp mitt ex i brygga på köksbordet?! Ja asså..det var ju inte det här köksbordet vi knullade på..."

Behöver jag tillägga hur det slutade?
    Glad att jag slipper killen... 

• Anonym

Egentligen tyckte jag väl mest synd om honom men situationen var ganska ful.Jag var 16, bodde fortfarande hemma, men föräldrarna var borta så jag bjöd hem en kille i min ålder (vi hade pratat i telefon och på internet men vi hade inte träffats) för att vi skulle se på film. Jag gick till köket och började fixa popcorn, tyckte jag hörde ljud från mitt rum men tänkte inte mer på det. När jag gick till mitt rum med popcornen var killen inte där längre. Han hade spytt i min papperskorg och gått hem.

• Anonym
    Coccolina skrev 2013-03-25 01:50:06 följande:
    Jag bodde nere i Italien och skulle gå på dejt med en kille jag träffat på en dejting sida...
    Han hade lagt upp bilder på sig själv där han var snygg och såg ut att vara kanske 35 (vilket var vad han sa att han var online) han sa även att han var väldigt lång vilket ju är trevligt i Italien där jag var van vid att vara längst med mina 174...

Vi skall träffas för en film och jag kör dit med egen bil. Väl där så blir jag väldigt förvånad när han dyker upp och först är ca 155-160 lång... Hmm inte ens i Italien kan det kallas lång... Hans bilder hade helt klart varit på honom men tillslut kom det fram att de togs för 25(!!!!!!) år sedan... Och ja han hade ljugit om sin ålder och var inte 35 utan 45...
    Han stinker även svett och sprit, ha otvättat hår och är allmänt slemmig....

Hade kört i en halvtimma för att komma till bion och dessutom var det en film jag ville se så tänkte jag skulle bita ihop helt enkelt... Vi går till kassan där han säger "Om du tar biljetten så står jag för snacksen!) då snacks kan vara ganska så dyrt så tänkte jag ok... Betalar bion och vi går upp till baren där han vill bjuda på en drink. Jag påpekar att jag som svensk inte dricker när jag kör varpå han hånar mig lite för det. Jag ber om en läsk och får en låååång harang om hur dyrt läsk är. Inte ville han heller köpa vare sig chips, popcorn eller godis.... för det var ju så dyrt och onödigt samt att "jag borde ju tänka på figuren!" Han sveper två drinkar och sitter och försöker hålla mig i handen samtidigt som han pratar om sin ungdom som fotomodell....

Försöker lite diskret påpeka att om han nu inte tänker bjuda mig på snacksen så vill jag ha pengarna för bio (3D film som kostade typ 11 euro...) varpå han ännu engång tjatar om hur dyyyyrt läsk är och när jag dessutom var så bortskämd att jag ville ha det i flaska och inte ville låta honom köpa mig det i glas fick jag faktiskt inte vara så åpen.... Känner mig helt ställd... en flaska cola kostade liksom 2,50.... Hela filmen får jag sitta och hålla borta hans händer samtidigt som han försöker till och med kyssa mig fastän jag morrar och säger att jag skall kalla på vakt...

Väl ute efter filmen så försöker jag gå min väg men han håller fast mig och säger åt mig att jag bör följa med honom hem. Jag bara skrattar och säger att det kommer aldrig hända "Men hur skall vi kunna ligga då??" Förklarar att det GARANTERAT inte kommer hända! Varpå han tjatar om att jag i alla fall skall hänga med på en öl. Påpekar att jag inte är intresserad och att jag dessutom kör bil så tack men nej tack.... Då tycker han att jag skall åka i hans bil så kan han skjutsa tillbaks mig till bilen efteråt (väldigt luddigt sagt sådär...) Säger till honom att låta mig vara i fred för att jag inte är intresserad. Han frågar vart jag har min bil och säger att jag i alla fall bör låta honom som en gentleman bör följa mig till bilen... Yeah right!!! Pekar mot ena nedgången till garaget och säger lite luddigt att jag parkerat där men han behöver inte följa mig då jag skall på toa först och att jag inte vill att han väntar...

Jag går och gömmer mig på toa och när jag väl vågar mig ner till min bil så har jag hjärtat i halsgropen kommer på att går han runt i det stora garaget så är en utlandsregistrerad bil ganska så lätt att finns.... Men jag hade tur för han var inte vid min bil... Men på vägen ut kör jag förbi där jag sagt att jag parkerat... och där står han gömd bakom en pelare vid en annan utlandsregistrerad bil...Han ser mig köra därifrån och börjar terra mig på mobilen med sms och samtal från hemligt nummer. Där han föreslår olika ställen där vi kan ses för en öl det ena mer isolerat än det andra till och med en parkeringsplats vid ett köpcenter där inte en jävel skulle vara så dags... Jag vägrar först men slutar tillslut att svara (ja smsen svarade jag inte på alls dem såg jag när jag kom hem...) och stänger av mobilen... spärrar hans nummer... När jag kommer hem och sätter på datorn har jag hela mailboxen full med mail där det typ bara står HORA och liknande ord (ja på italienska då så klart:-P) och hur jag var äcklig och vidrig överklass häxa som såg ner på vanliga människor (Öööh say what??)

Efter det så var jag ganska så nervig och tyckte det var svinjobbigt...

En annan dejt även det i Italien var ganska så läskig den också... En kille som erkände att han ljugit på sin profil, använt en kompis foto för kompisen var snyggare och de hade slagit vad om att han skulle få mer napp om han låtsades vara kompisen... Ville inte verka ytlig när han sa att han inte var den snygge läkaren han presenterade sig som... Han var dessutom inte så illa även om kanske inte helt min typ... Men blev läskigt när han berättar att jag jobbade som privat deckare och han skryter med om att jag skall vara försiktig för han kunde lätt ta reda på precis allt om mig... Kändes som stalker varning så jag tackade för mig efter en kaffe... Varpå han skrev och beskylde mig för att vara en ytlig hora...                
    Fy FAN vad obehagliga!
  • Anonym
    040kille skrev 2013-03-24 23:41:28 följande:
    Katastrofdejt: Tjej som tydligen var alkholist. Tre stora starka på en timme, sen reste jag mig och gick.

eller var du så trist/gjorde henne nervös så hon behövde ett par öl ;)
  • Anonym

hahaha! underbar tråd!
    själv har jag chatta med en kille om lite allt möjligt.
    redan innan vi skulle träffas, så skrev han rätt ofta att han blivit kär redan?!
    tyckte det var lite underligt, men tänkte ge det en chans iallafall.
    sen ploppa det in mess efter mess, där han undrade fall jag var hans? och BARA hans?
    hela tiden skrev han så till mig, och hela situationen gjorde att jag tyckte det var obehagligt.
    sagt o gjort, var jag korkad nog att bjuda hem han ändå. fråga mig inte varför?
    han hade lagt ut bild på sig, och sin längd. vilket skulle vara ca 1,78 cm. lagom tyckte jag.
    när han väl kom, var det värsta mini killen! jag är 1,58 cm. och smal. han var inte högre än mig. han ville krama mig, och då märkte jag att han tom var smalare än mig. både över axlar o allt.
    kändes skit skumt.
    han dissade jag.
    han skrev lite då o då till mig att han var kär mm.
    men jag slutade svara på det. 

• Anonym

kom på en annan dejt.
    en kille som verkade jätte trevlig i chatt. vi träffades. och jag har hundar.
    han ville inte klappa dom, utan förvisade dom bort med orden "jävla hundjävlar!"    jag bara  öööhhh??
    sen verkade han desperat. skulle ständigt hålla kontakt via tele o chatt.
    en natt när jag sov så hade han försökt ringa tio tusen ggr. . jag vaknade på morron o såg hans mess. då hade han skrivit argt, att "VAR FAN ÄR DU NÅNSTANS?"..  svara dååååååå!
    sen en massa annat dravvel.
    jag fick dålig känsla av han. då han verkade vilja ha kontroll på mig. så han dissade jag.
    men han verkade inte fatta alls, utan fortsatte tjafsa med mig?
    tillslut orkade jag inte svara på hans skriverier. han slutade till slut. 

• Anonym

hahahah! låter som den killen jag dejtat! det va jag som skrev om killen som oxå sa han va kär i mig, utan att ens träffas? och att han va ett äpple hög. blev inget ligg där, för jag kunde bara ana mini kuken... :P

• Anonym

ingen som har fler roliga historier att berätta?

Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)