Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)
favo!
favo!
Var på dejt med en kille, jag drog ett judeskämt och det visade sig att han var jude. Hade kunnat bli mycket värre än vad det blev iallafall, haha. Vi gick på fler dejter :)
Haft mycket roligt att läsa här, haha :D
Tyvärr har jag ju aldrig dejtat ordentligt så har inget att bidra med..
Jag träffade en pratglad kille via en mässa som vi var med och arrangerade, för några år sedan.
På den tiden hade både jag och han fasta förhållanden och jag kände inget större intresse där. Vi som arrangerade mässan var ett gäng studenter från olika håll i landet. Vi fick god kontakt och la till varann på facebook.
Efter en tid börjar jag och den här killen att chatta lite smått via facebook, men mest neutralt om jobb osv. (Jag kände fortfarande inget större intresse) Han föreslog en öl gång på gång, men jag lyckades alltid backa ur.
Så småningom kraschade mitt förhållande så jag tänkte: "Va fan! Dags att träffa lite folk" och gav honom en chans. Han var trevlig, social, pratglad och väldigt söt! Men fortfarande kände jag väl inte direkt att blixten hade slagit ner.. Hur som helst så sov jag hos honom efter en jättetrevlig kväll på fina restauranger, mycket dricka och snack. Killen kliver upp och spyr över hela sitt lilla badrum och på det - halkar i sina egna spyor.
Dags att gå!
Vi fortsatte dejta och jag fick faktiskt känslor för honom tillslut..
Men efter 3 månader visste jag fortfarande inte vart jag hade honom.
Han skulle flytta och hade på nåt sätt "missat" att bjuda in mig... I sista minuten fick jag en halvtaskig inbjudan. Jag gick och tog faktiskt med mig en killkompis. Min date undvek mig hela kvällen och var allmänt full och väldigt dryg mot folk. Tills gästerna gått hem - Då var det fritt fram att ha sex (?)
Dock störde jag mig aaaaningens på något han och hans vänner snackat om samt att jag hört några gäster muttra om att han var en allmän skithög.
Då häver han ur sig: "Vadå - menar du när min polare snackade om den gången då jag slickade upp mitt ex i brygga på köksbordet?! Ja asså..det var ju inte det här köksbordet vi knullade på..."
Behöver jag tillägga hur det slutade?
Glad att jag slipper killen...
Egentligen tyckte jag väl mest synd om honom men situationen var ganska ful.Jag var 16, bodde fortfarande hemma, men föräldrarna var borta så jag bjöd hem en kille i min ålder (vi hade pratat i telefon och på internet men vi hade inte träffats) för att vi skulle se på film. Jag gick till köket och började fixa popcorn, tyckte jag hörde ljud från mitt rum men tänkte inte mer på det. När jag gick till mitt rum med popcornen var killen inte där längre. Han hade spytt i min papperskorg och gått hem.
Vi sågs aldrig igen.
hahaha! underbar tråd!
själv har jag chatta med en kille om lite allt möjligt.
redan innan vi skulle träffas, så skrev han rätt ofta att han blivit kär redan?!
tyckte det var lite underligt, men tänkte ge det en chans iallafall.
sen ploppa det in mess efter mess, där han undrade fall jag var hans? och BARA hans?
hela tiden skrev han så till mig, och hela situationen gjorde att jag tyckte det var obehagligt.
sagt o gjort, var jag korkad nog att bjuda hem han ändå. fråga mig inte varför?
han hade lagt ut bild på sig, och sin längd. vilket skulle vara ca 1,78 cm. lagom tyckte jag.
när han väl kom, var det värsta mini killen! jag är 1,58 cm. och smal. han var inte högre än mig. han ville krama mig, och då märkte jag att han tom var smalare än mig. både över axlar o allt.
kändes skit skumt.
han dissade jag.
han skrev lite då o då till mig att han var kär mm.
men jag slutade svara på det.
kom på en annan dejt.
en kille som verkade jätte trevlig i chatt. vi träffades. och jag har hundar.
han ville inte klappa dom, utan förvisade dom bort med orden "jävla hundjävlar!" jag bara öööhhh??
sen verkade han desperat. skulle ständigt hålla kontakt via tele o chatt.
en natt när jag sov så hade han försökt ringa tio tusen ggr. . jag vaknade på morron o såg hans mess. då hade han skrivit argt, att "VAR FAN ÄR DU NÅNSTANS?".. svara dååååååå!
sen en massa annat dravvel.
jag fick dålig känsla av han. då han verkade vilja ha kontroll på mig. så han dissade jag.
men han verkade inte fatta alls, utan fortsatte tjafsa med mig?
tillslut orkade jag inte svara på hans skriverier. han slutade till slut.
hahahah! låter som den killen jag dejtat! det va jag som skrev om killen som oxå sa han va kär i mig, utan att ens träffas? och att han va ett äpple hög. blev inget ligg där, för jag kunde bara ana mini kuken... :P
ingen som har fler roliga historier att berätta?