• Anonym (the lady)

Hur gammal var du vid din första orgasm?

Alltså, orgasm överhuvudtaget, på egen hand eller med sexpartner spelar ingen roll. Men berätta gärna hur det gick till =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-05 18:41
    Killar: tänk på att jag menar orgasm och inte utlösning =)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gammal var du vid din första orgasm?
  • Anonym (tjej)

Jag var 20 skulle jag tro, hade sex första gången några dagar innan min 20-årsdag och hade inte fått på egen hand innan jag fick med min dåvarande pojkvän.

• Anonym (the lady)

Fick med vibrator när jag var 21 år efter 6 år som sexuellt aktiv. Var sjukt nöjd över att det inte var ngt fel på mig!

• Anonym (Snopen!)

Hade det inte varit för min nuvarande sambo hade jag svarat 12-15 år, var innan jag träffade honom stensäker på att jag fått min första på egen hand vid 14 års ålder och att jag lyckats komma under sex med tidigare partners. Men blev dragen vid näsan efter ett väl utfört oralsex av honom som jag insåg att tidigare gånger har jag väl kommit halvvägs till en orgasm, men aldrig fullt ut. Så 19 år blev det för mig.
    Blev ganska snopen! Men ack så välkommet Skrattande

• Anonym

Yngre än 12 år var jag. Kanske 9, 10 år. Men jag visste inte att det var orgasm jag fick när det plötsligt blev skönt.

• Livisu

10-11; ensammen i flickrummet. Det blev starten på en härlig resa!

• Anonym (långt innan 12)

Det var långt före alltså flera år före jag fyllde 12 år och dom gav jag mig på egen hand i sängen när jag skulle somna. Inte varje kväll men då och då. jag var inte gammal då jag märkte och lärde mig alldeles själv att det var skönt med stimulering av klitoris.

• Anonym

Jag var 19 år och hade varit sexuellt aktiv i 5 år. Blev så förvånad att jag grät Minns exakt var och hur och med vem.
    Visst hade det varit skönt innan, och jag trodde nog att jag haft orgasm, men när det väl hände så förstod jag vad jag gått miste om.

• Mattias69

Oj, långt tidigare än 12 års ålder i varje fall. Säkert innan man ens hade börjat skolan skulle jag tro, sexlusten vaknade väldigt tidigt hos mej.

• Anonym (7)

I lågstadiet typ, kommer inte ihåg. Vet att jag gnussade fingret där nere för det var så skönt. Mina föräldrar sa att jag inte fick så jag gömde mig under sängen kommer jag ihåg.

Svar på tråden Hur gammal var du vid din första orgasm?