Får inte muslimer sitta och bajsa?
Eller varför bytte man ut vanliga toalettstolar när man muslimanpassade en skola i Malmö?
http://politisktinkorrekt.info/2011/02/03/muslimanpassat-pa-malmo-hogskola/#more-76347
Eller varför bytte man ut vanliga toalettstolar när man muslimanpassade en skola i Malmö?
http://politisktinkorrekt.info/2011/02/03/muslimanpassat-pa-malmo-hogskola/#more-76347
Jag får inte länken att fungera... Sidan kan inte hittas står det
Jag får inte länken att fungera... Sidan kan inte hittas står det
Ärligt talat så bryr jag mig inte om hur andra bajsar
Den toaletten var ju helt ok ju, annat var det i Thailand när frugan skulle in på en toalett då det bara var ett hål i golvet.
Sen fanns det varken papper eller vatten där utan jag fick köpa en hink vatten och lite papper av en kvinna som satt utanför dörren och gå in med det till frugan...
Jag förstår inte heller riktigt, det har väl med hygien att göra... och i deras länder är det ju som bara hål eller gropar, så det är väl en vanesak att sitta på huk.. Sen tvättar dom sig med vatten, ska finnas vattenslang eller liknande bredvid...
Det är som jag har uppfattat det... är inte alls säker så lyssna inte på mig:P
Såna toaletter är väl helt OK att använda, när man väl vant sig.
Men jag förstår liksom inte vitsen med att skaffa såna toaletter hit..?! Visst kan jag förstå argument som att vissa inte är vana med våra toalettstolar osv. Men hur svårt är det liksom att sätta upp en lapp med streckgubbar som visar att man ska sitta påkanten/ringen, inte stå på den. Såna lappar har man ju sett på flertalet ställen (bland annat skämtsidor på nätet, men i alla fall...).
Kan förstå att folk kanske inte vill "anpassa" sig hur mycket som helst när man kommer till ett nytt land. T.ex. att man inte vill fira jul eller inte vill sluta fira sina egna högtider, eller annat som har med kultur osv. att göra. Men är det verkligen för mycket begärt att folk ska lära sig att använde de toaletter som vi har här?
Det kan väl för 17 inte vara att trampa någon på tårna???