Förskolan olympen!
Håller med dig! Jag skulle INTE rekommendera olympens förskolor till föräldrar. De har många unga som arbetar där och bristfällig svenska. De flesta är outbildade och kan inte ett dugg om pedagogik. De följer heller inte läroplanen som man ska. De skriker åt barnen. De har dåligt koll på barnen då barn har hittats utanför klassrummet. Allt handlar om pengar förskolan försöker spara pengar och tar INTE in vikarier utan sliter på personlen som behöver hjälpa varandra. Underbemannad ofta då det skapar otrygghet för barnen och missnöje hos personalen. Min son har gått där och lärde sig engelska men dessvärre ingen utveckling i svenska språket. Personal som börjar och slutar snabbt flaggar för att det är något som ej står rätt till. De samlar alla barnen på samma gård och deras utegård ser trist och fattig ut. Kan påpeka att det är inte ekologiska varor som det står då jag har fått veta det av någon som arbetar där. Har noterat på min sons avdelning att de har brist på material för barnen. Vill ni ha kompetenta pedagoger som ni har förtroende för och som får ditt barn att känna sig trygg välj en annan förskola!