• ThaGirl

Bidrottningsgele!?!?!?

mörlin skrev 2011-02-10 06:50:29 följande:
    Ttestar med äl-stickor. Mest för att se om jag öht har äl och för att kunna räkna ut bim.. Sen. Är de ju mer spännande då man äter sånthär för att kunna se om de ger kortare och mer regelbunden ykel.. Hoppas ju på det såklart
    Ja, det är spännande och se vad det gör med kroppen. men jag tror nog det går bra. =)  Jag behöver inga test då jag känner av min ÄL. =)
  • ThaGirl
    lok14 skrev 2011-02-10 19:16:01 följande:
    Tackar! :) Känner ni av att ni äter bdg? Har läst att man kan få sjuk värk av det?
    Jag började äta i lördags då mensen kom men inget än iallafall. Får se när ÄL kommer! =)

Vi är alla rätt nya på det här inne. Så vi följs åt lite. =)

Hur gamla är ni då? =) 
  • ThaGirl
    Cissi87 skrev 2011-02-11 10:25:00 följande:
    Jag tycker detta är väldigt intressant. Känner att mensen är på G nu så nu är det väl bara att vänta tills den dycker upp o sen jäklar blir det piller. ;) 
    Har köpt Zink tabletter till killen med. Det ska tydligen förbättra spermierna. Bara ett litet tips.
    aha okej! Bra att veta.  Jag har hört att killen ska dricka minst 6 koppar kaffe om dagen då det gör spermierna hypersnabba av allt koffein. =D Så det gör faktiskt min man. Haha, utan att jag bad honom. Han tog till sig det när jag läste om det. Det var lite gulligt faktiskt. =D

Men ska absolut kolla om han kan tänka sig zink tabletter! =) 
  • ThaGirl
    Cissi87 skrev 2011-02-11 10:50:37 följande:
    Hahaha ja det där med kaffet, killen hade blivit helt galen om han inte fått i sej sitt kaffe om dagarna. Bra att veta.
    Det finns ofta zink i vanliga vitamintabletter för män. Så man behöver kanske inte köpa rena zink tabletter.
    Haha okej. =P
    Okej, vad bra! =)
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-02-11 12:41:33 följande:
    Jag har haft värre mensverk än var jag brukar.. Vet inte om det beror på BDG kapslarna...
    Men det får jag ta iså fall! =)
    Okej! Roligt att du berättar! =D
    Haha, ja man får ju det.

Jag vet inte om det beror på BDG men jag fryser inte längre om nätterna. Jag är väldigt varmt om nätterna sen jag började med det. 
  • ThaGirl
    lok14 skrev 2011-02-11 13:23:57 följande:
    Låter som en god idé. Finns så mycket skrivet om allt möjligt så man vet inte vad man ska tro snart!
    Jag är 24 och min man är 26.
    blåbär02 skrev 2011-02-11 12:41:33 följande:
    Jag har haft värre mensverk än var jag brukar.. Vet inte om det beror på BDG kapslarna...
    Men det får jag ta iså fall! =)
    Hm det kan säkert bero på det, men säkert andra anledningar också.
    Haha så sant så! =)
    Okej, vad spännande! =D  Vart bor ni?=) 
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-02-11 13:55:43 följande:
    Ja visst är det kul att jag berättar om min mensverk för "främmande" =D hihi.

Jag har inte märkt angående att jag är varm, men var väldigt varm imorse när jag vaknade.. Kan har något med det att göra. Är även spänd på att se om min hy blir bättre ! =)
    Jag bor i norrland. Själv?! =)
    Haha, joo men i såna här tillfällen är det ju ;)

Okej! =)  Ja, det blir spännande och se. Jag bor i skåne och här snöar det för fullt och blåser något fruktansvärt =S 
  • ThaGirl
    lok14 skrev 2011-02-11 17:02:00 följande:
    Vi bor i Göteborg vi. :) Här snöade det inte lika mycket men shit vad här blåser iskallt!
    blåbär02 skrev 2011-02-11 16:43:53 följande:
    hehe, jaa jag vet =)

åh, jag har min bästa vän i skåne =) hon har precis blivit mamma.
    vi hade galet med storm här igår. värsta på 20 år enligt dom som bott här länge.

då sa jag till sambon: men shit, tänk om man måste föda idag, hur skulle man komma till sjukhuset? (det hade absolut inte gått, vi var totalt insnöade) och då sa han:" Ja men då får man föda hemma. vad tror du dom gjorde förr i tiden?!"

haha, ja vad gör man...?! =)
    Förr i tiden ja! Men nej, jag föredrar nog sjukhus framför det tror jag!
    Okej! Vad kul att veta var alla håller hus! =D

Haha, ja sjukhus är väl säkrast ;) 
  • ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-02-11 16:43:53 följande:
    hehe, jaa jag vet =)

åh, jag har min bästa vän i skåne =) hon har precis blivit mamma.
    vi hade galet med storm här igår. värsta på 20 år enligt dom som bott här länge.

då sa jag till sambon: men shit, tänk om man måste föda idag, hur skulle man komma till sjukhuset? (det hade absolut inte gått, vi var totalt insnöade) och då sa han:" Ja men då får man föda hemma. vad tror du dom gjorde förr i tiden?!"

haha, ja vad gör man...?! =)
    Okej vad kul! =D

Oj då! Hoppas det inte blir så här. =P  Det har slutat nu och fryser på istället =/

Haha, jag hade föredragit sjukhus...Men ja, är man insnöad är det väl inte så mkt man kan göra. =) 

• ThaGirl
    blåbär02 skrev 2011-02-11 19:05:37 följande:
    Det är inte kul när det fryser på.. =/ då får man gå försiktigt..! eller köpa broddar ;)

Jag föredrar också sjukhus  ;b
    Haha, ja broddar har jag faktiskt funderat på. Skiter i vilken ålder man är. Jag är som bambi på hal is ÅRET om ;D

Mannen sa att vi får nog linda in mej i sådan här bubbelplast sen när jag är gravid ;) 
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?