• c81

nyinflyttad i Linköping

Hej, har nyligen flyttat till Linköping med sambo och dotter på 9 månader Så det är ju fullt ös här memma men, jag undrar om det finns fler som är mammalediga här i stan som har lust att träffas någon dag. Ta en promenad eller en fika, eller göra något annat skoj! 
    Det härliga vårvädret börjar ju sakta att komma så man vågar ta sig ut!
    Kul om någon hänger på :) vi ses Solig

• Svar på tråden nyinflyttad i Linköping
  • c81
    Glad finns det inga promenad eller fika sugna mammor som har lust att ses en sväng
  • GothicEve

Hej hej
    Jag är inte mammaledig, men jag är ändå ganska ensam med mina barn när jag inte jobbar..
    Jag bor tillsammans med min sambo utanför Linköping och våra 3 barn. (minsta är 1,5 år)

Jag flyttade hit för ett par år sedan, men har inte haft tid att knyta några vänskapliga kontakter direkt.

• c81

Hej!
    Tre barn, då förstår jag att det är fullt upp. Tycker det är en hel del att fixa med trots att jag bara har en! 
    Vi bor inne i stan, härligt på ett sätt nära till det mest men känna att jag saknar en trädgård!
     Vart någonstans bor ni? Jobbar du inne i Linköping?

• Helgbullen

Hej

Jo här är en  mammaledig som kan tänka sig att ses för en fika :)
    Bor i Linköping är ledig med första barnet 4 mån.  

• c81

Hej, kul med någon mer som är mammaledig. Låter kul om vi kunde ta en fika, hur ska vi styra upp det. Känner inte  till så många fik här i stan, det är ju bra om dom är barnvänliga också.
    Du kanske vet några som är bra. Vart i Linköping bor du? :)

• Helgbullen

Tror att Klaras Café vid magasinstorget är barnvänligt...har inte provat än men har hört det. Ska vi gå över på meil?

• Pullerullan

Hej hej!
    Är är en mammaledig till.
    Skulle tycka att det vore roligt att träffa andra mammor i linköping.
    Har en son på 4 månader :)

• Florcita

Hejsan! Jag är också mammaledig med 2 barn hemma. Lever tråden fortfarande?

• c81

Hej, längesen jag tittade till tråden nu Solig. Jag är fortfarande hemma med min tjej som hunnit bli snart 16 månader. Men en träff i en lekpark kanske kan vara något. Är det någon som har lust att hänga på. Låta barnen leka av sig lite grann!

• findus09

Är hemma med en 6 månaders pojke ( har en 6 åring också) skulle gärna komma ut mer. Kan jag hänga på?
    Glad

Svar på tråden nyinflyttad i Linköping