• c81

nyinflyttad i Linköping

Hej, har nyligen flyttat till Linköping med sambo och dotter på 9 månader Så det är ju fullt ös här memma men, jag undrar om det finns fler som är mammalediga här i stan som har lust att träffas någon dag. Ta en promenad eller en fika, eller göra något annat skoj! 
    Det härliga vårvädret börjar ju sakta att komma så man vågar ta sig ut!
    Kul om någon hänger på :) vi ses Solig

• Svar på tråden nyinflyttad i Linköping
  • Florcita

Verkar ju vara några stycken som vill ses men tråden verkar vara ganska vilande. Kan vi inte försöka att få till en träff? Ge lite förslag på dagar o tider som passar er!

• rockbjarn

Jag bor i Linköping och har havandeskapspenning i väntan på barn nr 2. Jag har en son som är 2 år också. Kommer sedan att vara hemma med båda barnen när bebisen kommit. Ses gärna! Någon mer som har båda barnen hemma under föräldraledigheten?

• Hanna S

När ska du ha nr 2? =)

jag jobbar, men just nu är jag sjukskriven;/
    Men ses gärna nån helg ute , fika på stan..

• timmy97

Relativt ny i linkan med två barn, 2 år och 3 mån. Har dock inte så mkt tid över då dottern går på förskola mellan 8-11, sen är fika svårt. Så om ngn är morgonpigg och vill ses över en kopp kaffe, hojta till. Bor i centrala linköping.

• Florcita

Jag kan ses på morgon/fm. Men kan även ses för playdate med dom större barnen.

• Hanna S

Vi bor i lambohov, tar 20 min med buss,
    har en tjej på 2 år och nr 2 beräknad början på juni =)

Svar på tråden nyinflyttad i Linköping