• apanssonsmamma

I vecka 5 o inga symtom kvar alls.. mf på G?

Går in i vecka 6 i veckan som kommer.
    I början svettades jag som en gris, typ 8 dagar innan BIM..
    Jag va sugen på gröna äpplen..
    Jag kissade stup i ett och var jättetrött o fick finnar..
    Jag va svullen om magen som bara den..

Nu, nu är det INGENTING kvar av det :(
    Verkligen ingenting..

Inte haft nån blödning men är orolig för MA..

Nån som haft liknande som fått MA/MF eller tvärtom, där allt stått rätt till men kroppen bara spökat? :/
    Det här är mitt andra barn, i min första grav mådde jag SJUKT illa 9 mån.. 

• Svar på tråden I vecka 5 o inga symtom kvar alls.. mf på G?
  • apanssonsmamma

Kan verkligen inte njuta, jätteledsen men jag kan inte det :(
    Hur mkt folk än håller på o skriver att jag väntar barn o inte missfal osv osv osv. 

• mammaNena
    apanssonsmamma skrev 2011-02-06 21:46:43 följande:
    Kan verkligen inte njuta, jätteledsen men jag kan inte det :(
    Hur mkt folk än håller på o skriver att jag väntar barn o inte missfal osv osv osv. 
    men nu skriver du ju själv att vi inte ens behöver skriva att det är normalt att symtomen kommer och går, för du kommer änd inte tro på det..
    Min första graviditet mådde jag, som du, illa från början till slut!
    andra kände jag inte ett smack fram till v 6, mådde då illa i ca 1½ vecka, sen försvann alla symtom! i v 11 va jag inne på ul för att se om bebisen fanns kvar, och det gjorde den!
  • NinaP

Oj, i v5 hade jag inte riktigt koll på att jag var gravid ens... Tyckte däremot att det var drygt att jag var tvungen att liva upp och gå på toa varje natt, och att jag var sååå trött. Trodde att det var för att jag kommit tillbaka till jobbet efter semestern. (Testade inte förrän i v6)

Men resten kom och gick under hela graviditeten. försök håll dig lugn och njut, men jag vet att det inte är så lätt dock.

• apanssonsmamma
    mammaNena skrev 2011-02-06 21:50:19 följande:
    men nu skriver du ju själv att vi inte ens behöver skriva att det är normalt att symtomen kommer och går, för du kommer änd inte tro på det..
    Min första graviditet mådde jag, som du, illa från början till slut!
    andra kände jag inte ett smack fram till v 6, mådde då illa i ca 1½ vecka, sen försvann alla symtom! i v 11 va jag inne på ul för att se om bebisen fanns kvar, och det gjorde den!
    Känns helt enkelt som att det inte finns nån regelbok runt det här..
    Det är olika.

Nämligen vart gravid 2 gånger till innan o dom har jag också mått asilla under.
    Därför känns det jävligt märkligt att INGENTING känns.. Men men..

Det blir som det blir eller nåt. 
  • apanssonsmamma
    NinaP skrev 2011-02-06 21:52:54 följande:
    Oj, i v5 hade jag inte riktigt koll på att jag var gravid ens... Tyckte däremot att det var drygt att jag var tvungen att liva upp och gå på toa varje natt, och att jag var sååå trött. Trodde att det var för att jag kommit tillbaka till jobbet efter semestern. (Testade inte förrän i v6)

Men resten kom och gick under hela graviditeten. försök håll dig lugn och njut, men jag vet att det inte är så lätt dock.
    Nej det är ju inte det när jag i alla mina 3 grav känt av det redan 8 dagar innan BIM.
    O nu är det liksom.. ingenting 
  • mammaNena
    apanssonsmamma skrev 2011-02-06 22:04:32 följande:
    Nej det är ju inte det när jag i alla mina 3 grav känt av det redan 8 dagar innan BIM.
    O nu är det liksom.. ingenting 
    men jag har varit gravid 3 gånger.
    2 av dem började på samma sätt (flicka blev det utav en av dem, den andra vet jag inte vad det skulle blivit) och den 3:dje som va helt annorlunda blev en pojke!
  • apanssonsmamma
    mammaNena skrev 2011-02-06 22:07:54 följande:
    men jag har varit gravid 3 gånger.
    2 av dem började på samma sätt (flicka blev det utav en av dem, den andra vet jag inte vad det skulle blivit) och den 3:dje som va helt annorlunda blev en pojke!
    Hehe har nånstans på känn att det är en pojke om allt går vägen.
    Konstigt nog :) 
  • GrönaDruvan

Känns väl liiite tidigt för att gå efter symptom kan jag tycka!! Ta det lugnt och försök slappna av, du kan inte styra det ändå. Jag vet, det är inte lätt, men försök!

Svar på tråden I vecka 5 o inga symtom kvar alls.. mf på G?