• Catrool

Någon (göteborg -> Alingsås) som vill ha en ny/ en till väninna?

malin 7 9 skrev 2011-06-13 20:41:49 följande:
    Jag vill gärna ha lite nya vänner att umgås med
    Känns lite ensamt ibland...
    Här finns ännu en som söker nya vänner  att umgås med:) Jag bor i Gråbo, Lerum tillsammans med min sambo och vår lilla hund. Genom åren har många flyttat och i bland känns det, precis som ovanstående skriver, lite ensamt.

Hade vart kul att hålla liv i tråden och kanske kunna hitta på något fram över? :)
  • Catrool

Hej :)
    Nä sjövik är ju inte alls långt ifrån gråbo. Kul med fler härifrån, hade nästan börjat tro jag va ensam här ute :p

• Catrool

Todielou- Jag flyttade till göteborg från sundsvall 2004 för att börja plugga på Chalmers. Förra året började vi dock kolla efter större boende utanför stan och vips så blev vi kära i ett radhus i gråbo :) bott här ett år nu och trivs kanon !
    Kommer du från sjövik från början? :)

• Catrool

Ah okey vad kul! :) härligt med hus, vi längtar tills den dagen vi med kan få eget :)
    Ja jag avslutade precis mina studier och började jobba nu i början av juni, som kemiingenjör på eka chemicals i Bohus :) vad pysslar du själv med om dagarna? :)

• Catrool
    todielou skrev 2011-07-01 17:42:45 följande:

Okej,, låter som ett spännande jobb.

Jag är mammaledig med min son på 16 månader.. Och i september kommer nästa barn:) Annars jobbar jag som barnskötare på en förskola i Björboholm.

Har du barn? SÅg att du hade hund, vad är det för ras?

Ja det är ett spännande jobb, speciellt så här i början :)
    Åh vad kul med en till, börjar närma sig nu då :D Mår du bra och så eller ?

Nej tyvärr inga barn, än :P Både jag och sambon längtar, men beslutade att jag skall gå klart skolan först och jobba lite innan det änligen är dax! :)

Ja jag har en liten blandras från irland, troligen basenji och någon sorts terrier :) Mycket energi har han iaf :P Hade du hund med? Tyckte mig se något sådant på din sida, men kan ha fel :P
  • Catrool

Todielou- kul! Vallar du något med dom eller pysslar ni med annat? :)

Corinne8005- välkommen hit :)

Svar på tråden Någon (göteborg -> Alingsås) som vill ha en ny/ en till väninna?