• Yosa

Ni med gillestuga: Vad har ni i er gillestuga? Vad använder ni rummet till?

En fråga till er med gillestuga:
    Vad har ni i er gillestuga?
    Vad använder ni rummet till?

När vi köpte vårt hus hade föräldrarna sitt sovrum (dubbelsäng, gaderob och tv-bänk) i gillestugan. Vi har ett skrivbord med sambons hobby på (RC bilar) och en hörnsoffa med bord och en "vardagsrumshylla" med tv och vhs. Har ingen dekoder där nere så tvn används bara för vhs där nere (dvd uppe),

• Svar på tråden Ni med gillestuga: Vad har ni i er gillestuga? Vad använder ni rummet till?
  • mammaspyre

nu har vi alla husets garderober där! -det e JÄTTE skönt att bara behöva gå dit med tvätten å vika in å det är även där smutstvätten hamnar för alla! man kan gå ner på morran å klä på sig tillsammans... men senn när vi renoverat klart så skall det bli hemma bio där nere

• SkäggBiffen

Nu har jag ju ingen, men om man får spåna endå så hade jag nog slängt upp min bioduk o grejer :)

• Tinnys

Ungarnas tvrum ett ställe där de kan umgås med kompisar om rummet blir för litet.

• Yosa
    Tinnys skrev 2011-02-08 19:55:26 följande:
    Ungarnas tvrum ett ställe där de kan umgås med kompisar om rummet blir för litet.
    så är nog vår tanke när barnen är äldre. "Ungdomsvardagsrum" typ
  • eliten

Vi har vårar tv-rum/vardagsrum i gillestugan och har gjort det ursprungliga vardagsrummet till matsal med soffa och umgås där när vi har gäster.

• bastardized

Som ett andra tv-rum helt enkelt och den fungerar som tillflyktort då barnen har kompisbesök , Har även min Humidor där samt diverse tv-spel som har en tendens att låta mycket av sej Flört.

Svar på tråden Ni med gillestuga: Vad har ni i er gillestuga? Vad använder ni rummet till?