• lollisen

världens finaste bilder på

världens finaste son finns i mitt galleri!!!!!
    visst e han fiiin!!!???

• Svar på tråden världens finaste bilder på
  • lollisen

måste bara tillägga att även om han inte varit frisk, så hade han varit de finaste i mitt liv.... såg hur fel de kunda uppfattas.. hi hi
    alla barn är fina... så anser jag iallafall...
    kram på er allihop, och melvelina behöver de nog mest av alla tror jag, verkar inte må så bra eftersom hon/han e så provocera sugen.....

• anne82

men fy fan,hur kan man säga sådär?alla barn är söta!
    jag tror ingen sitter o lossas om sånt,jag skulle aldrig kunna tycka att barn inte är söta??!!
    barn är det finaste som finns,det är något som alla inte kan få ens,TS jag skrev tidigare i din gästbok,men det tåls nog sägas en gång till,din lilla prins är söt

• lollisen

tack vad SÖTA ni är.....!
    ville helt enkelt bara visa upp de som gör mig till den stoltaste jag känner... hi hi hi....

• anne82

självklart vill man det ju
    därför har vi ju alla bilder på våra guldklimpar i kryp-in:en.

• Lara Croft

Hej alla, speciellt lollisen och din lille söte prins!

Det är på ett tråkigt sätt som Melvelina tar upp en sak som jag har funderat MYCKET på på sistone. Om ni inte tycker illa vara tar jag gärna chansen att diskutera det här, när det ändå är uppe. Hoppas att TS tycker att det är OK, annar startar jag en ny tråd. Nämligen det där "Mamma-filtret" som vi alla har när vi tittar på våra barn. Jag VET ju innerst inne att det knappast kan finnas någon som tycker att min dotter är lika söt som jag och min man tycker att hon är. Alla säger ju naturligtvis till oss att hon är jättesöt, för det gör man ju, vad man än tycker (ja, nästan alla, har jag nyss lärt mig). Jag skulle ge ganska mycket för att få se min dotter som hon verkligen ser ut! Nån som känner igen sig? Funderingar?

• Leos och Vincents mamma

Han är jättesöt

Men våran son är sötast i världen
    Men så tycker ju alla om sina barn

• Lara Croft

Pyff, då går jag väl dit då!

• Annikamed2barn

Helt klart har Melvelina inga barn och jag tycker att hon är otroligt taktlös och uttalar sig helt korkat.
    ALLA barn är charmiga, fina och speciella och alla tycker att de egna barnen är vackra. Detta kanske är svårt för människor utan barn att förstå. Jag tror aldrig jag träffat ett barn som inte är vackert på något sätt.
    Lollisen: Din son är både söt, fin och charmig och har en superbra mamma!

• lollisen

Annikamed2barn:guuuu va gulligt inlägg...! tack....!

jag menar inte att min son är världens sötaste, men i mina ögon är han de finaste, de e ju skillnad...
    de dr med mammafilter, klart som sjutton man ser om sitt barn är typ opropertionerligt eller så.... (vet inte hur de stavas :-P) eller om barnet inte skulle se så bild skönt ut.....
    jag tycker att de finns "sötare" barn än min son, men jag älskar ju inte honom mindre för de...
    jag och min mor har pratat om de där, och hon tyckte inte att min storebror va fin varken när han föddes eller efteråt.... jo, alltså, fin, men inte bild skön eller söt....
    han va flintis och hade en massa pluttar i hela ansiktet osv... de e inte så gulligt...
    men de e ju så....men de brukar ju srta sig efter en tid för alla... hi hi hi....
    men som jag skrev innan och jag kan inte skriva denog, de finns inga fula barn, bara de som kanske behöver lite tid för att visa sina bästa sidor.....alla är vi fina å vackra människor....

• Pallas

Melvelina: Att kläcka ur sig oförskämdheter under täckmanteln "jamen jag är ju bara ärlig!" hör inte direkt till god ton.

För övrigt är det JAG som har världens sötaste barn!

• sofia23

jag får väl inte vara sämre då..(TS-hoppas du inte tar illa upp)

min son är finsast i världen--för mig ialla fall

• Tottelina

Jättefin son du har Lollisen! Förstår att du är stolt över honom.

Min son är lika söt o rar, liksom alla barn =0), kika gärna i mitt galleri.

Kram på alla stolta mammor

• Undis76

Han är JÄTTESÖT!!! Bara 3 dar äldre än vår dotter!

• dcy

Se... Alla har vi söta, fina, underbara och världens finaste barn!

Svar på tråden världens finaste bilder på