• Ami755

Fler 14 månaders utan tänder??

Hej alla glada! Vår son på 14 månader har inte en enda tand i munnen..Finns det fler som upplever/upplevt detta..Gör det mycket ont sen?? Han kliar konstant i munnen och det känns svullet men inget kommer upp

På tand infon i maj sa de att det såg bra ut- de kommer om nån månad-eller hur
    Tacksam för svar

• Svar på tråden Fler 14 månaders utan tänder??
  • sofieplopp

Ring BVC och fråga. Är säkert normalt men så att du lugnar dig själv.

Nova är 14 månader och hon har "bara" 4 tänder och det var inte så länge sen dom kom.

• Ami755

jag provar en gång till...

• anne82

jag har en kompis o hennes lilla gosse fick sin första tand vid 1års åldern.

• cilja

Men vad e tidigt och sent. Kevin fick sin första tand när han var 10 månader. I dag har han 8 stycken och e 18 månader snart. Men vissa av hans kompissar har hela munnen full. När vi var hos tandläkaren me han så sa tandläkaren att det e bättre för tänderna ju senare de kommer. Sa dem att det var ok i munnen så e det säkert.

• Mylove040811

Vi har några bekanta och deras dotter är född okt 04 och hon har inga tänder, så de på barnmottagningen har skickat dem till röntgen för att se om det är nån på G.

• Missmois

Hur gick det, fick ditt barn några tänder till slut? Vår dotter är över 14 månader och har heller inte fått några tänder. Vi har fått en tid till tandläkaren nästa fredag. känner mig orolig 😩

Svar på tråden Fler 14 månaders utan tänder??