• Anonym (xxx)

Porrstjärnor

Aletta Ocean, min favorit

Här kan vi tipsa om vackra sexiga porr stjärnor.

Vilka är Era favoriter?

• Svar på tråden Porrstjärnor
  • Anonym

MILF - Lisa Ann
    ung - audrey bitoni
    ung - Shyla Stylez
    ung -
    Carmella Bing
    ung -  savannah gold

Blev många!! :)

• prospicientia

Men det är ju inga riktiga människor. Bara skådespelare. Och massa äckligt smink som döljer vem de är! Blä!

• lille Birger
    Anonym skrev 2011-08-28 22:00:54 följande:
    MILF - Lisa Ann
    ung - audrey bitoni
    ung - Shyla Stylez
    ung - Carmella Bing
    ung -  savannah gold

Blev många!! :)
    Jag tycker att Lisa Ann:s rumpa ser konstig ut, typ oäkta. Carmella Bing är ju trevlig.
  • Anonym (dregglar)

Josh West! 

• Anonym (slyna)

Cody Cummings *dregglar*

• Anonym

Jag tycker inte om tjejer med fake boobs. Jag säger : Tori Black

• lille Birger

Det finns en relativt ny tant inom porrscenen som ser väldigt tjusig ut men jag vet inte vad hon heter. Kan någon med hjälp av de här bilderna tala om vad hon heter?

• Anonym

Jennifer Love, Angelika Black och Lucy Belle får det att rycka rejält i baguetten.

• Anonym (Grabbenigraven)
    lille Birger skrev 2011-09-01 18:15:39 följande:
    Det finns en relativt ny tant inom porrscenen som ser väldigt tjusig ut men jag vet inte vad hon heter. Kan någon med hjälp av de här bilderna tala om vad hon heter?

Inte min smak, feta lår och fet röv.......gillar slanka tjejer. Detta är inte menat som ett påhopp, tur att smaken är som baken Cool
  • lille Birger
    Anonym (Grabbenigraven) skrev 2011-09-01 18:59:20 följande:
    Inte min smak, feta lår och fet röv.......gillar slanka tjejer. Detta är inte menat som ett påhopp,
    Okej, men tycker du inte ens att hon är snygg i håret? Nånting måste ju ändå vara bra.
  • Anonym (Grabbenigraven)
    lille Birger skrev 2011-09-01 19:30:17 följande:
    Okej, men tycker du inte ens att hon är snygg i håret? Nånting måste ju ändå vara bra.
    Hehe, skoja lite med dig. Det hade säkert inte gjort ont att stå bakom men jag gillar lite slankare tjejer. God natt.
  • lille Birger

Det där är en typisk sån tjej som man vill ställa sig bakom, greppa tag i hennes höfter och liksom trycka henne mot sig om ni förstår vad jag menar.
  • Anonym (fruKåt)

jag vet tyvärr inte vad hon heter men hon hade jag definitivt velat tappa min oskuld tillTungan ute
Svar på tråden Porrstjärnor