Inlägg från: Smulan1979 |Visa alla inlägg
  • Smulan1979

Kräksjuka - hur lång tid innan ni blev smittade?

suzy skrev 2011-02-13 14:43:24 följande:
    FruSen vad jobbigt med bruten arm mitt uppe i allt!! Stackars er! Min lilla kräktes också igen igår kväll och idag har hon diarré. Själv blev jag sjuk lördag morgon vid 5-tiden. Har inte spytt än så länge. Men det har inte varit kul kan jag säga. Var 20:e minut hela dagen och fortsatte hela natten också. 39 graders feber och värk i hela kroppen. Inte bra ännu, mår uselt.

Det värsta är att det verkar gå runt!!! SUCK. Det tar liksom aldrig slut. Hur kan det gå tre dagar mellan kräkningar och sen börja igen??? Vi har varit helt "insane" med städningen ju... Blir orolig för den lilla hon är inte alls sig själv. Har gråtit mest hela tiden sen igår kväll. INTE nöjd. Vill så gärna hjälpa henne men vet inte vad som gör henne ledsen...

Den stora klagar på magvärk men annars ok. Fy FAN för det här. Det är never ending story. Hoppas bara att det går över för mig så att jag kan ta hand om dem ordentligt. Tycker synd om min sambo. Hans humör och tålamod börjar tryta... 

Någon annan som varit med om det här? Så långdraget och kommer och går??? Vad gör man kan ju liksom inte flytta ifrån huset för att bli av med det...Förvånad
    Råkade hitta denna tråd och måste bara säga att det måste vara det som mina barn fått också. Min stora (3 år) har klagat på magont under veckan. I torsdags kväll kräktes hon. Sen har hon fortsatt vara slö, inte ätit, men inte kräks tills igår kväll då hela sängen blev nerkräkt...

Min lilla (1 år), har varit diareeig hela veckan. Men vi har inte fattat att det varit magsjuka förrens storasyster började kräkas. Hon har nämligen ätit, sovit och uppfört sig normalt. Trodde att dagis råkat få i henne mjölk eller ägg som hon inte tål.

Undrar när det tänker ge med sig!
Svar på tråden Kräksjuka - hur lång tid innan ni blev smittade?