Inlägg från: spratteldockan |Visa alla inlägg
  • spratteldockan

"anonyma" vagnmissbrukare

Alexis mamma skrev 2011-06-14 20:00:37 följande:
    nån här som vet om babyjogger city mini o ch babyjogger city micro är två olika vagnar eller om det bara är olika namn på samma vagn i olika nordiska länder?

Det verkar vara olika vagnar:

http://www.pramworld.co.uk/category/473/Baby_Jogger_Three_Wheelers

Men jag har inte sett micron till salu nånstans. Den finns inte heller på babyjoggers hemsida. Kanske är den en utgående modell som inte finns i Sverige?

• spratteldockan
    Uliise skrev 2011-06-17 11:43:17 följande:
    Instämmer med t0va, kolla här Imsel:

Nya Emmaljunga Scooter S!
    Mäh! Precis så där skulle min scooter 2.0 se ut! Den är jättefin men jag önskar att den hade swivelhjul nu i sommartrafiken.

Då hade jag sluppit leta nitro-chassi nu.
  • spratteldockan
    yodi skrev 2011-07-11 14:56:04 följande:
    finns det några andra sidor än blocket där det finns barnvagns annonser?
    Önskar att man kunde porta sig själv på Blocket, typ "om denna ip-adress, ska det inte gå att välja Barnvagnar och tillbehör i vallistan".

Har just köpt ännu en vagn därifrån, är ju som ett smörgåsbord ju!
  • spratteldockan
    t0va skrev 2011-07-18 00:32:36 följande:
    du kan blocka vissa sidor, föräldrakontroll heter det rätt ofta. Min sambo brukar hota med att han ska göra det, han är nörd så han har stoppat mig från att gå in på vissa ipadresser för att jävlas. Nu var det ett tag sedan jag köpte en vagn, tar det lite lungt på den fronten nu för jag är rätt nöjd med våra 2 vagnar. Men det finns ju annat kul åt barnet :D
    Får be nån annan sätta den där spärren. Vet jag själv hur man gör det kommer den säkert att ryka inom ett dygn! Tungan ute
  • spratteldockan
    stor grön drake skrev 2011-07-18 13:32:25 följande:
    Jag har sålt 2 vagnar (och köpt en halv...)
    Paraplysulkyn och ena edgen har åkt, så nu finns "bara"
    Emmaljunga Edge 2006
    Graco Trekko 2010
    Emmaljunga Softy 2004
    Emmaljunga NitroJet 2009/2007 (nitrochassi, jet sittdel)

och så då ägget från 1954, men det är ju hos mamma och kommer förbli där, urväxt numera
    Jessika82 skrev 2011-07-17 23:45:16 följande:
    Jag har fått sålt en av mina vagnar :)
    Grattis!
    Måste också börja sälja av lite. Men det känns svårt. De är ju ens bebisar de med. Flört
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare