Inlägg från: EmmaKlemma |Visa alla inlägg
  • EmmaKlemma

"anonyma" vagnmissbrukare

Frågar en sak här, är också en vagnmissbrukare =) . Är 3500:- rimligt pris att ta för en EL city cross med liggkorg (2008) + cerox 360 chassi, ståbräda och allroudåkpåse. Fint skick då vi haft fler vagnar¨.

• EmmaKlemma

Då behåller jag priset o hoppas ngn köper den snart, vill ju ha en annan nu =)

• EmmaKlemma
    Mamma matte hustru skrev 2011-08-17 13:29:20 följande:
    Är inne på min 16 vagn på två barn den äldsta tre år är sugen på att byta igen men maken har satt köpstopp på barnvagnar

Samma här har 2 barn äldsta är 3år, idag köptes barmvagn nr 17 Bugaboo Frog. Får se om det blir min sista =)
  • EmmaKlemma
    Lindadjo skrev 2011-08-18 11:05:20 följande:

Jag hoppas att min sonens frog ska bli den sista... det är vagn nummer 22 i köpesordning. Men faktiskt den enda jag köpt till nya bebisen. Så de 21 vagnarna innan är det mina 2 äldre söner som använt
    Maken är skepiskt till att jag ska kunna hålla mig till en vagn den här gången, men den är ju väldigt lätt att variera så man vet ju aldrig. Dessutom har jag ju 2 andra vagnar kvar i min ägo.
    Time will show.
    Jag hoppas detta ska bli min sista, den verkar toppen än så länge =) min sambo säger att han hört detta förr att det är sista vagnen hehe.
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare