Inlägg från: Syster Norr |Visa alla inlägg
  • Syster Norr

"anonyma" vagnmissbrukare

Hoppas det är okej att jag slinker in här, tänkte höra om det är någon här som hunnit känna på urban jungle +one? Tycker den verkar toppen!

Pokergirl goes Norrlandssyster
  • Syster Norr
    Tröttimössan skrev 2011-10-21 09:43:19 följande:
    Är det en syskonvagn?
    Ja, det är en syskonvagn i kompakt modell.

• Syster Norr
    Lindadjo skrev 2011-10-21 23:35:25 följande:
    Jag har inte hunnit känna på en än, bara sett bilder på den. Men det jag undrar är hur barnet bak ska komma i vagnen? Måste man lyfta i barnet uppifrån? Det ser ju ut som en påse som barnet har fötterna i.
    Jag tror man måste lyfta i barnet som ska sitta bak. Om jag förstått det rätt så är det en "extraplats" som man gör iordning vid behov, fötterna hamnar i en påse som går ner i varukorgen.
    Jag har inte hunnit se vagnen live men tänkte mig iväg och göra det inom kort.
  • Syster Norr

Behöver er hjälp. Hur stor blir mountain buggy när den fälls ihop?
    Vilken vagn med liggkorg blir minst ihopfälld? Kommer ha barnstol plus babyskydd i baksätet och halva skuffen är upptagen av en hundbur.

• Syster Norr

Wingtear: det funkar både beg och ny, det viktiga är att vagnen ryms. Har varit bortskämd med lättstyrda vagnar, tack för tips om emmaljunga, ska spana in.

• Syster Norr

Wingtear: då skulle den funka i vår ena bil iallafall. Hur blir buggan när man fäller ihop den?

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare