Inlägg från: simba77 |Visa alla inlägg
  • simba77

"anonyma" vagnmissbrukare

Hej , bestämde mig idag för att räkna på hur många vagnar jag ägt en kort eller längre tid , det slutade på 18 st på 2 år o ca 10 mån . Min vännina som hjälpte mig komma ihåg alla vagnar som kommit o gått kallade mig onormal , jag håller nog med . Det är främst det sista året som vagnarna har rullat in o ut här , eftersom jag fick börja gå igenom syskonvagns träsket o aldrig blivit nöjd med vare sig ståbräda o valfri enkelvagn eller syskonvagn.  Sedan lillasyster föddes (hon är ett nu ) har jag haft 15 st olika vagnar , jag e nog vagns missbrukare nu för jag kan inte sluta planera för nästa vagn. Får man va med här o prata av sig kanske .

• simba77

Det visade sig att jag faktist har haft 17 vagnar , oj oj . Just nu står nummer 18 i hallen o jag har redan blivit kär i en annan. Vagnen som finns hemma nu är inköpt pga att storebror vill sitta ibland oxå (en syskonvagn) , har ingen bil så den var jag tvungen att köpa . Så nu till nya kärleken , en emmaljunga nitro city . Var lite tveksam först då de små hjulen nog e svåra på vintern men efter gjord efterforskning visade det sig att man nu kan köpa vinterhjul till den . Min förhoppning nu är att storebror aldrig vill åka vagn mer så jag har en ursäkt att sälja syskonvagnen  o köpa emmaljungan . Säljer en fin emmaljunga spider silversheck som är inköpt i dec 2011 just nu då maken tycker att syskonvagnen räcker i den lilla hall vi har . Jag blir tokig på mig själv .

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare