• Familj Lo

Hur fan får man ihop KURA Ikea barnsäng???!!!!!!???!!

Ja, precis som rubriken låter. Hur i helvete bygger man ihop den???? Sitter här med beskrivning och fattar inte ens vilka pinnar man ska ha till första grejen! Jag har ingen som kan hjälpa, ensamstående och nyinflyttad med familjen som bor över 6 mil iväg och tror jag blir galen!

• Svar på tråden Hur fan får man ihop KURA Ikea barnsäng???!!!!!!???!!
  • Hannah76

Sortera alla delar och börja med det första, håll noga koll så att delarna hamnar åt rätt håll.

Jag gillar att skruva ihop möbler =)

Har funderat på en Kura till lilla dottern men inte köpt någon än, tyvärr.

• Familj Lo

Ja men fattar ju ändå inte.... Dom ser ju för fanken nästan likadana ut och ser ej på beskrivningen vilken som är vilken.....

• Tinnys

Räkna hål på pinnarna, de är duktiga på att visa vilken pinne som är vilken på avstånd på hål och dyl.

• lillen01

Man skaffar en man som gör det åt en :D

• Red Velvet

Sitter med bruksanvisningen framför mig, hur långt har du kommit?

• Kiwi13

Eller kör med Brio. Jag brukar köra Ikea men köpte en Brio spjälsäng som jag skruvade ihop häromdagen. Blev helt chockad! 8 skruvar (alla likadana) och sorterade och uppmärkta med 4 st för steg 1 och 4 st för steg 2. Plugg satt redan på plats. Tog ca 5 min.

Är faktiskt chockad fortfarande när jag tänker efter haha ;)

• bastardized

Har du verkligen ingen granne som kan hjälpa dej?
    lägg upp alla delar snyggt och i ordning så att du ser va de föreställer, ta tid på dej att studera ritningen och när du känner irritationen stiga lämna bygget en stund.

• Red Velvet

Er, monteringsanvisningen menade jag.

Svar på tråden Hur fan får man ihop KURA Ikea barnsäng???!!!!!!???!!