en av föräldrarna är villig att följa med och de har själva inga problem att ta med honom på aktiviteter och hans kompisars föräldrar tar gärna med honom om de ska någonstanns och deras barn vill ha någon kompis med.
Jag har hittat på saker med honom och han är jätte intresserad och tycker det är jätte kul.
Så jag skulle inte vara rädd att ta med honom på det här studiebesöket.
Jag har honom gärna och på 10år har han fått ett utbrott 1gång och det var när han var 6år, Han är lugnare än min egen son enligt mig.
Jag tycker att det är något med skolan som det är fel på och idag diskuterade jag lite med min syster och frågade om de inte misstänker dyslexi då han avskyr att skriva och gör allt för att slippa det och han har kanske kommit på att om han får sina utbrott så slipper han det för det är oftast får han sina utbrott när någon sätter krav på honom.
Jag tycker även det verkar som att läraren har bestämt att han är ett problem barn ex så sa hon till honom " tro inte att du får åka med bara för att du har skött dig idag, en dag räcker inte". Hon gömmer även hans jacka för att han inte ska kunna springa hem.
Läraren har erbjudit honom att åka och bowla istället med sin resurs