Inlägg från: timmy97 |Visa alla inlägg
  • timmy97

Prova inte detta hemma!

Gör inte detta: Få för sig att man ska varmhålla hamburgaren i papperspåse ugnen i sådär 100 grader

Anledning:  Papper brinner bra i ugnen.

Gör inte detta: Rengör fläktfiltret med avfettning (vilket i mina ögon verkade mkt smart)

Anledning: Du får pussla ihop filtret efteråt  som gått i ungefär 5790 bitar.

• timmy97
    Diablo skrev 2011-02-15 11:33:45 följande:
    Prova inte detta hemma: Lämna inte en sax på bordet tillsammans med din fyra åring och din bordercolli!
    Anledning: Bordern ser ut som en väldigt stor och fet japansk nakenhund! När jag gick ut med henne i sommras frågade folk om hon hade någon hudsjukdom! Det var liksom kala partier och sedan öar med tofsar som stack upp! Men dottern var nöjd
    Dagens asgarv! Skrattande
  • timmy97
    Mamma till 7 skrev 2011-02-16 13:59:32 följande:
    Gör inte detta: Lämna ett avslutat bullbak ensamt med tvååringen i köket.

Anledning: En flaska sirap uthälld på golvet, i diskmaskingen, i mjölpåsen, i fönsterkarmen, på kläder, i barnets hår, på tapeterna, på den bärbara tre dagar gamla datorn, på alla pappersrullar och på samtliga skåpluckor i barnhöjd....

Gör inte detta: (såg att nån annan råkat ut för samma sak) Låt barnet hitta en tub inotyol.

anledning: det går verkligen inte att få bort, vi fick vänta flera dagar på att det skulle nötas bort!!
    Ha ha!!!! Vilken syn, och jag ska komma ihåg det. Skrattande
Svar på tråden Prova inte detta hemma!