Inlägg från: anezka |Visa alla inlägg
  • anezka

Prova inte detta hemma!

Öppna inte en 1 1/2 julmustflaska som du tappat i golvet

anledning: taket och tapeten är inte lätta att få rent efter det

• anezka

Gör inte detta hemma stoppa mobiltelefonen i bakfickan 

Anledning:  för när du går på toaletten ramlar den ur och du märker inget men den efter dej ser gör det och mobilen är paj.

• anezka
    Garderoben skrev 2011-02-12 10:23:33 följande:
    Är det sant...fan vad bra. Jag som inte tänkt gå ut idag ska ut och handla. Vilken affär kan man hitta det på då? 

Skulle bli lyckligast om vi slapp tapetsera/måla om =)) Det borde mao fungera med andra fettfläckar också.  
    Galltvål finns nästan i alla mataffärer nu mera och är superbra för allt
  • anezka
    Terese f skrev 2011-02-12 10:34:15 följande:
    finns både flytande och som tvål, själv tycker jag tvålform är bättre för de är mindre skit i som gör att de hålls flytande. de är ju typ bara fett och oxgalla i :)
    Finns som svamp oxå som man gnuggar med och svampen blir mindre och mindre efterhand
  • anezka
    Terese f skrev 2011-02-12 12:23:40 följande:
    aldrig sett! Låter jättebra!

Själv använder jag en marseitvål (hur de nu stavas) eftersom att jag ahr en del siden hemma  :) Och den tvålen funkar lika bra som galltvål, får bort de allra flesta fläckar! :D
    Tror den heter mirakelsvamp kolla på deras sida galltval.se första sidan där är den till höger
  • anezka

häll aldrig matolja i en saftflaska och ha den framme

anledningen: gästerna kan tro det är saft och blandar och dricker det ;)

• anezka

kom på en sak till hände för runt 7-8 år sedan bad min tjejkompis ta ett kort på mej ikläd i sexiga kläder för att skicka till min man på våran bröllopsdag.

att inte göra skicka det till sin svärmor Skäms

Svar på tråden Prova inte detta hemma!