Inlägg från: Diablo |Visa alla inlägg
  • Diablo

Prova inte detta hemma!

Gör inte detta hemma: Tvätta inte bilen med en superbra högtryckstvätt.
    Anledning: Det blir jäkligt dyrt att lacka om! Lacken försvann på hela fronten av vår tre veckors gamla volvo!

Har man tur behöver man inget vett!
  • Diablo

Detta hände visserligen inte inomhus men ändå
    Prova inte detta hemma: Sitt inte av hästen för att kolla hur djupt diket är!

Anledning: När du tittat klart och vänder dig om så hoppar hästen rakt på dig, över diket och landar ovanpå dig. Resultat: Flera brutna revben och en MYCKET smärtsam timmes ridtur hem!

• Diablo

Prova inte detta hemma: Lämna inte en sax på bordet tillsammans med din fyra åring och din bordercolli!
    Anledning: Bordern ser ut som en väldigt stor och fet japansk nakenhund! När jag gick ut med henne i sommras frågade folk om hon hade någon hudsjukdom! Det var liksom kala partier och sedan öar med tofsar som stack upp! Men dottern var nöjd

• Diablo
    timmy97 skrev 2011-02-15 12:47:03 följande:
    Dagens asgarv! Skrattande
    Det var faktiskt riktigt pinsamt att visa henne utomhus! Man kände sig som en dålig matte Gå runt med en  skabbig hund!!!
  • Diablo

Prova inte detta hemma: Övertala pappan i familjen att ni måste köpa en otroligt dyr vinteroverall till barnet som kommer att kunna ärvas av kommande småsyskon. Be honom sedan inte att sätta på potatisen på spisen innan han hämtar lillebroren på dagis.
    Anledning: Pappan lämnar mig (då tre år) i bilen för att springa in och sätta på potatisen, bredvid mig i bilen står en flaska motorolja som jag tvättar håret med, samtidigt som jag har på mig den nya dyra overallen som skulle kunna ärvas av min lillebror.
    Jag kan väl säga att min mamma inte var glad på min pappa

• Diablo

Prova inte detta hemma: Prova inte om rakhyvlen är vass genom att dra den på näsan!
    Anledning: Den är vass och du skalar av hela skinnet, från näsryggen ända ner till tippen.
    Brorsan gjorde detta som 15 åring. Snacka att vi har trackat honom för detta. Det tog flera veckor innan han såg normal ut ingen

• Diablo

Prova inte detta hemma:
    Sambon sitter intet ont anande på huk under akvariumet och tänk då inte att nu jäklar ska han få. Hoppa då inte på honom och försök brotta ner honom.
    Anledning: Du fastnar med tån i hans bakficka och fläker upp hela tånaglen. Både han och du håller på att svimma av allt blod och han undrar lite försynt vad jag hade för mig!

• Diablo

Prova inte detta hemma: Stå inte på badkarskanten för att kolla i badrumsspeglen om du har snygga dansmoves.

Anledning: Du trillar ner och slår armen i vasken och bryter handleden.

• Diablo

Prova inte detta hemma: Ge inte dottern en skål med chips att leka med i lekstugan.
    Anledning: Du blir sugen på kvällen, smyger ut i mörkret och tar en näve chips och kastar i munnen innan du kommer innan för dörren. Du tittar ner i skålen och upptäcker att skålen är full av chips och tvestjärtar. Du spottar och fräser och har äckelkänslor resten av natten

Svar på tråden Prova inte detta hemma!