Inlägg från: Trinity78 |Visa alla inlägg
  • Trinity78

Prova inte detta hemma!

Gör inte detta: Skär inte en lök i handen bara för att du är för lat för att ta fram en skärbräda. Inte ens om du tycker att du är skitsmart som skär FRÅN dig, inte mot. Knivar går inte alltid helt rakt ändå... 

Anledning: Lite extra disk är inget mot ett nedblodat köksgolv, ett besök till akuten, en avskuren tumartär och sex stygn.
    Reproductively challenged
  • Trinity78
    Red Velvet skrev 2011-02-14 11:56:07 följande:
    Jag fick nästan yrsel och svettningar av ditt inlägg.
    Förlåt Skäms Det är inte första gången jag gör såna här "smarta" saker men det var första gången jag var tvungen att åka till akuten. Jag har lite otur när jag tänker ibland.
  • Trinity78
    versan skrev 2011-02-14 16:50:24 följande:
    Gör inte detta hemma: Är du sårig & ont i rumpan efter en diarre'!!!
    Kolla att du verkligen tar rätt salva i mörkret.
    Smörj INTE en röd stjärt med ZON SALVA (en salva som igentligen ska vara smärtlindrande men det funkar INTE i en stjärt.)

Orsak: Det SVIDER SOM ELD & gör ont läääänge.
    Hände en släkting till min sambo. (stackaren)

*asg*
  • Trinity78
    milla 1982 skrev 2011-02-14 17:33:34 följande:
    Gör inte detta: Om du slår sönder en burk med Curry. Dammsug INTE upp detta med din påslösa dammsugare.
    Anedning: Det luktar Curry flera månader senare varje gång du dammsuger, trots at du diskat ur behållare och bytt filter mm. Kräks 
    Prova inte heller att dammsuga upp ett rått ägg. Anledningen borde vara ganska självklar Kräks
  • Trinity78
    Diablo skrev 2011-02-15 11:33:45 följande:
    Prova inte detta hemma: Lämna inte en sax på bordet tillsammans med din fyra åring och din bordercolli!
    Anledning: Bordern ser ut som en väldigt stor och fet japansk nakenhund! När jag gick ut med henne i sommras frågade folk om hon hade någon hudsjukdom! Det var liksom kala partier och sedan öar med tofsar som stack upp! Men dottern var nöjd
  • Trinity78
    trettioplus skrev 2011-02-17 00:24:38 följande:
    Prova inte detta hemma: Klä granen med hängande metallglitter (sådana smala, raka som man slänger över grenarna) om du ha gräsätande katt.

Anledning: Du får dra ut nämnda glitter ur rumpan på den stackars katten några dagar senare.
    Been there, done that. Det glittrade fint i kattlådan sen...
  • Trinity78
    Lady Namárië skrev 2011-02-19 08:42:43 följande:
    Orsak: Din fru kommer att häckla dig på ett publikt forum.
    Hehehe {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Trinity78
    Gör inte detta: Spola ner din kompis byxor i toaletten för att sen springa ut till gatubrunnen för att kolla om de syns när de flyter förbi.

Anledning: Din kompis asförbannade pappa får ett helvete med att städa upp översvämningen i badrummet och inte fick du se några byxor i gatubrunnen heller
  • Trinity78
    mosterYster skrev 2011-02-23 14:07:58 följande:
    OMG *trillar av stolen*
    Till mitt försvar så var vi bara 5 år
Svar på tråden Prova inte detta hemma!