Inlägg från: Miew |Visa alla inlägg
  • Miew

Prova inte detta hemma!

trettioplus skrev 2011-02-11 16:33:00 följande:
    Gör inte detta hemma: Lämna dammsugaren framme med sladden i och gå till jobbet, om du har katter hemma.

Anledning: Det kan hända att någon hoppat på knappen, vilket gjort att grannarna är sura och katterna sitter intryckta i varsitt hörn, när du kommer hem åtta timmar senare.
    Det där had emin hund gjort för ca 10 år sen, bara det att han sprang runt och skällde och ylade tills jag kom hem och stängde av. Stackarn var så slut att jag fick dra ut honom för att kissa

Hade ca 20 arga grannar att förklara hans psykbryt för också...
    Viggo & Gry & Veras mamma
  • Miew
    trettioplus skrev 2011-02-11 22:03:32 följande:
    Antar att du inte gör om det heller
    Nej, det har jag inte gjort

Gör inte detta: Var trött tre på morgonen när du ska skaka om vällingflaskan och har glömt nappen i ringen.

Anledning: Det blev jäkligt geggiga gardiner och fönsterbräda...
  • Miew

Gör inte: Lämna 3 åring och 1½åring ensamma då de ska somna hos sin mammas farbror. Även om det nu bara var för att gå på toa.

Anledning: De kan vara väldigt nyfikna och hitta glidmedel och olika lotions i nattduksbordet och smörja in varann... När man frågar 3 åringen vad han gör så svarar han att han smörar sin syster...
    Farbrors fru håller på att krevera(har inga barn) och farbror skrattar så att han nästan kissar på sig(har två ungar som hittat på ALLT när de var små)

Svar på tråden Prova inte detta hemma!