Inlägg från: Linda1976 |Visa alla inlägg
  • Linda1976

Prova inte detta hemma!

Gör inte detta: Använd mjölkskummartillsatsen på stavmixern i ett vanligt dricksglas med varm mjölk.

Anledning: Mjölken skvätter över hela köket.

(Det var sambon - INTE jag vill jag bara poängtera

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Linda1976

GÖR INTE DETTA: Paniklaga ditt nyupptäckta jättestora strumpbyxhål på låret med för mycket OPI överlack.

ORSAK: När du ska gå på  toa på jobbet några timmar senare så följer skinnet med strumpbyxan och nagellacket ner.

/Hon med stora röda köttsår på låret. Ajj! 

• Linda1976

Gör inte detta: Försök sätta in en pepsi max-pet i skåpet med armvecket, samtidigt som du håller telefonen i handen och en 1åring på andra armen.

Anledning: Du tappar flaskan i grovköket, den spricker och du får en megafontän pepsi som sprutar över proppskåp, skoställ och allt annat man har i ett grovkök.

Öppna dörren och kasta ut den vilket innebär att bilen, vit ytterdörr och ½ garageväggen också får pepsikanonen över sig. 

• Linda1976
    mimsan01 skrev 2011-02-18 12:01:12 följande:
    Är det därför det heter Pepsi MAX? För att den sprutar ur flaskan så bra och fastnar på så MAXimalt många ställen??
    Det KAN vara så.... När jorden gått under och allt som återstår är kackerlackor, så kommer det fortf att finnas pepsi Max-fläckar på väggarna i grovköket
  • Linda1976
    Gör inte detta: Ta ett elegant svanhopp ut ur duschen.

Anledning: Man kan fastna med stortån i brunnen, vilket resulterar i ett djupt sår på stortån. Det gör inte bara svinont - jag vet inte vilja skor jag ska ha på mig på jobbet. Kan man ringa å sjuka sig för att man har ont i stortån?  
  • Linda1976
    Amazina skrev 2011-02-22 18:38:03 följande:
    Detta är alltså aktuellt just nu??
    Haha, har du inga sådana där snygga Foppatofflor?? Flipflops??
    Vad jobbar du som?
    Ja, alldeles IDAG. Dessutom råkade dottern trampa mig på aktuell tå så nu gör det ännu ondare Gråter Jag jobbar med administration i en optikaffär. Och mina kollegor har sett mig i hemskare outfits än så MEN: jag måste köra till dagis, köra till jobbet och i -10 grader känns Birkenstock sådärskönt Hm.... jag får sova på saken
Svar på tråden Prova inte detta hemma!