-
-
Hahahahahahahahaha
-
Gör inte; Micra nutellaburken i tron om att den sista chokladen ska smälta och rinna ner på botten.
Orsak; Det låter "POFF" och börja lukta väldigt läskigt... -
Hahahaha!
-
Gör inte: Försök tvinga in fler böcker än vad som får plats på ett hyllplan i en hylla.
Anledning: Hyllplanet (som kommer från Jysk) pallar inte trycket och har sönder allt på hyllplanet under.
Gör inte: Skyll på skitgrejer från Jysk.
Anledning: Sambon som såg precis allt och vet sanningen ger en väääldigt konstig blick tillbaka... -
Gör inte: Håll hårt i hatthyllan när du städar/dammsuger.
Orsak: Lägenhetsägaren innan dig har skruvat upp den med 4 skruvar i en gipsvägg. Dessa skruvar pallar inte trycket och hela hatthyllan ramlar ner i huvudet på dig. Detta resulterar i en stor bula och tårar... Haha! -
Gör inte: Ställ en skål under kranen som du sätter igång på full patte för att sedan gå iväg och pyssla med annat.
Varför?: För att du får ett mindre hav på parkettgolvet i köket som suger åt sig som en svamp och är vått dagen efter trots att du spenderade halva natten att torka upp skiten.
Det var min gäst som gjorde detta, precis när jag skulle gå och lägga mig. Det är svårt att skura, vara förbannad, trött och se glad ut samtidigt. -
HAHAHAHAHAHAHAHA!riboflavin skrev 2011-08-26 17:42:42 följande:Lämna inte flaskan med liniment framme så att hunden kan får tag i den.
Anledning:
Leder oavkortat till att det luktar en obehaglig blandning av Jenka och bajs när du kommer hem.
(Detta råkade min systers olycksaliga goldentik ut för, jag har aldrig sett en hund skämmas så, stackars liten!) -
Gör inte: Skäll och gnäll på sambon som lämnar diskmaskinsluckan öppen eftersom det finns en risk att man slår i den/ramlar.
Varför? För att själv lämnar den nere, slår i ditt smalben, håller på att knäcka luckan i fallet och svär så att man väcker den sovande nattarbetaren till sambo...