Inlägg från: feministbrud |Visa alla inlägg
  • feministbrud

Prova inte detta hemma!

Amazina skrev 2011-02-18 12:55:56 följande:
    Om du mår väldigt illa under graviditeten, sitter vid köksbordet och märker att du måste spy och inte kommer hinna till toaletten... Sätt dig då hellre ner på golvet och kräks lite försiktigt i en hög.

Gör inte: Spring inte genom köket och sprayspy i en fontän genom stängd mun.

Orsak: Det blir väldigt jobbigt och äckligt att sedan städa hela köket, golv, väggar och tak fritt från spya!! En liten pöl hade varit betydligt lättare!
    Varför gör man alltid så? Varför lär man sig inte?
  • feministbrud

Gör inte detta: Åk på snorklingsutflykt i ett varmare land utan att ta med en t-shirt att simma i.

Anledning: Solen tar förfärligt mycket i vatten. Aj.

• feministbrud
    Mimmicry skrev 2011-02-23 14:05:49 följande:
    Och glöm inte heller att smörja in benen med solkräm. Då även knävecken. Dom glömde jag att smörja, så jag kunde inte böja på benen på hela veckan(detta gjordes redan 2:a dagen). Gick som om jag skitit ner migSkäms
    Om man surfar får man inte glömma fotsulorna. Det tipset kommer från min man.
  • feministbrud
    Ramborg skrev 2011-02-23 14:08:41 följande:
    Knävecken och skinkorna! Precis där baddräkten slutar är lätt att missa med solkrämen och då kan man inte sitta på flera dagar sedan.
    Eller precis under bikiniöverdelen. Fick gå utan bh i flera dagar och jag har inga små bröst som egentligen klarar det. Dubbelt aj.
  • feministbrud

Gör inte detta: Skicka din man för att köpa trosskydd, även om du har gett ganska tydliga instruktioner.

Anledning: Det finns tydligen trosskydd som doftar blommor (=luktar apa) som han kan råka få med sig!

• feministbrud
    LindaPernilla skrev 2011-03-05 20:59:27 följande:
    Gör inte : Damma av en hög bokhylla ståendes på en dator-stol med hjul.
    Anledning : Stoljäveln rullar iväg & du ligger på golvet med trasan i fejset & svär!
    Nej, men det gick ju bra för dig! En kollega till mig bröt handen när hon testade samma sak.
Svar på tråden Prova inte detta hemma!