Inlägg från: Stjärnstoft |Visa alla inlägg
  • Stjärnstoft

Prova inte detta hemma!

Majbarnen skrev 2011-02-17 09:40:20 följande:
    Gör inte detta:
    Måla om taket en sommardag och låt fönstret stå öppet över natten. Speciellt inte om du glömmer att släcka lampan...

Orsak: små flygfän dras till ljuset och sätter sig på det nymålade taket, och du får slipa bort döda flugor, myggo o annat smått och måla om hela skiten!
    hahahahaha..... och förlåt att jag skrattar..... hahahahahaha

vilken mardröm!!!!!!! 
    tror jag skulle bryta ihop fullständigt 
  • Stjärnstoft

Slipa och måla inte garagedörrarna om en gräsplan som sköts av kommunen nära er trädgård just blivit klippt. Det kan hända att barnen i familjen tycker det skulle vara fint med gräsklipp i mängd som dekor i färgen.....

Detta gjorde jag och min kusin. Våra fäder var måttligt roade.... 

• Stjärnstoft

Gör inte detta: överraska din flickvän som står och blundar i duschen genom att smyga in och kliva in i samma dusch utan att hon hör det 

Orsak: Hon blir livrädd när hon öppnar ögonen och du står några cm framför henne och försöker hoppa ut genom den kaklade väggen - vilket gör VÄLDIGT ont.

(har fortf inte förlåtit min man tio år senare....) 

• Stjärnstoft
    Nifelheim skrev 2011-02-26 18:42:46 följande:
    Åh, så gjorde mitt ex och jag törs FORTFARANDE (över 5 år sen) inte blunda ens när jag ska tvätta håret
    oj då... riktigt så illa blev det inte för mig.
    Men OJ vad jag blev rädd.... och ARG.... och usch vad ont det gör att försöka göra hål i en kakelvägg med bara kroppen.... 
  • Stjärnstoft

Prova inte att gå nerför en ganska brant källartrappa i tofflor med famnen full av saker och en telefon fastklämd mellan öra och axel. Det gör såååå ont när man studsat en tre fyra gånger, gjort en kullerbytta och landat på betonggolvet. Dessutom blir ens bästa vän skitskraj när man plötsligt börjar vråla av smärta och det dunsar och låter i telefonen...

• Stjärnstoft

Gör inte: Ta för givet att sjuåringar kommer ihåg att stänga ytterdörren när de går ut även om du påmint dem 30 ggr den dagen.

Anledning: Kaniner älskar att springa fria ute i naturen, krypa in under bodar och göra sitt bästa för att försvinna i skogen. Samtidigt som du springer efter i iskallt hällregn och allt mörkare kväll. Det tar tid att få in två frihetstörstande kaniner. Iofs blir du varm av ilskan.....

Svar på tråden Prova inte detta hemma!