Inlägg från: Blitz |Visa alla inlägg
  • Blitz

Prova inte detta hemma!

Prodin skrev 2011-02-11 22:26:55 följande:
    Prova inte detta hemma:
     måla ögonfransfärg på fransarna, sätt micron på 30 minuter i brist på annan timer och låt den stå och gå, tom, medan du ligger på golvet med smet på ögonen.

Anledning: Micron kommer att explodera. Du kommer bli skiiiitskraj för att det smäller och luktar rök, så du måste öppna ögonen alldeles för tidigt, så det svider som satan och micron blir dessutom oåterkalleligt förpassad till de sälla jaktmarkerna.

(Detta var min syster, och hon var väl typ 16-17 år)
    Men hjälp, jag brukade använda micron som timer förrut Obestämd. Nu har jag en inbyggd i spisen.  Tur den inte explodera då Tungan ute
  • Blitz
    Skogsflickan skrev 2011-02-11 23:58:31 följande:

Prova inte detta hemma: laga fiskpinnar i brödrosten eller spisplattan!

Varför: brödrosten blir aldrig tillräckligt ren och stinker fisk i evigheter=kastad och spisplattan blir sig aldrig lik igen...

(maken+kompis som ville prova myterna på fyllan)...

Har oxå hört om en som testat det. Fast han gjorde potatismos till i kaffebryggaren Tungan ute
  • Blitz

Hehe, näe, fast jag kan säga att det var en lite äldre medelålders, men ändå samma kön. .
    O han var inte full, bara hungrig
    Tungan ute

• Blitz

Gör inte... Försök att rosta kastanjer i micron..

Anledning: Dom exploderar och luktar mysko i någon vecka efteråt..
    O du får mindre glada föräldrar om du bor hemma under tiden...

• Blitz
    p0o skrev 2011-02-28 23:43:27 följande:
    Gör inte: under rötmånad en egen blommflugefälla av en petflaska(Ramlösa) med äppelcidervinäger, vatten och diskmedel och låt stå en kväll så den fylls med flugor i köket utan att nämna detta för din man.

Orsak: du blir väckt mitt i natten av din man som kommit hem från krogen och står och hullkar högt över diskhon då han försökt släcka sin törst med lite Ramlösa
    Nej fy va jävla äckligt.. Kräks

Men funkar de verkligen emot flugorna?
Svar på tråden Prova inte detta hemma!