Inlägg från: Theta |Visa alla inlägg
  • Theta

Prova inte detta hemma!

Alltså, jag dör av skratt ^^ Ska fortsätta läsa imorgon när jag är lite piggare.. Men jisses vad jag skrattat, haha!

• Theta
    Testa inte:
    Att försöka skynda  sig ut ur en liten bil, utan bakdörrar när du sitter i baksätet, för att hälsa på en kompis.

Anledning:
    Du kan fastna med ena foten i bältet till framsätet och inte fatta ett skit när du kommer neråt mot asfalten istället för fram till din kompis som ser ut som ett frågetecken.

Testa inte:
    Bli inte pilsk i affären och få för dig att asgrabba din partner.

Anledning:
    Du kan få tag i fel rumpa, och blicken du får när du står där höggravid och pilsk säger "Fy fan vad du är dum i huvudet", det är lite pinsamt.
    ¤l Cassandra 100331 l¤
  • Theta

Gör inte detta;
    Häll salt i din fasters öl för att skoja med henne.

Anledning;
    Det blir skummar så in i helvete och nästan all öl hamnar på bordet. Din faster blir även skitsur och kräver minst 2 nya öl ^^

Jag var 14 när jag gjord detta och trodde bara att ölen skulle bli extremt äcklig. Haha!

• Theta

Kom på en till Skrattande

Gör inte:
    Kalla på din flickvän och göm dig under trappan. När hon sen kommer så hoppar du fram ur mörkret och skriker som en idiot.

Anleding:
    Hon kan bli jävligt rädd och ge dig en rak höger, sen jävligt förbannad och sparka efter ditt ben men missa och träffa pungen istället Tungan ute

Haha, min dåvarande pojkvän lärde sig en fet läxa den kvällen..

¤l Cassandra 100331 l¤
  • Theta

Prova inte; Att rostaknäckebröd.

Anledning; De börjar brinna!

Prova inte; Att diska brödrosten i diskmaskinen för att det är ju så jobbigt att skaka ut smulorna.

Anledning; Det blir rätt så mycket extrajobb med att försöka laga brödrosten som tydligen inte ville bli diskad. Under rätt så många år kommer du att bli pikad av din familj för detta!

Min kära svärfar i ett nötskal :D Haha

Svar på tråden Prova inte detta hemma!