Inlägg från: Nightmare |Visa alla inlägg
  • Nightmare

Prova inte detta hemma!

Ta inte bort petskydddet på vägguttagen och försök peta bort gamla tapetrester med spackelspade

Det gör sjukt ont och man får fula märken i handen.

När du lugnat dig efter den kyssen så ställ dig inte på en metallstege och tryck in spackelspaden bakom proppskåpet för att ta bort gamla tapeter där.

Det gör ännu ondar och märkena blir inte vackrare

• Nightmare

Gör inte
    Börja inte fylla upp badkaret när du pratar i telefonen, risken finns att personen du talar med gör dig så upprörd att du glömmer bort att du fyller upp badvatten och går ut i trädgården och avreagerar dig på någon stackars växt.

Orsak:
    Det kan hamna vatten hela vägen ut i hallen om man har väldigt dåligt fall på golvet, det tar lång tid och torka upp och sambon blir väldigt fundersam över hur hans träningsbag, golfbag och resväska är lite fuktiga (pissevåta) särskilt när du svarar lite dumt att du pratade faktiskt i telefonen.

• Nightmare
    LindaPernilla skrev 2011-03-07 09:27:55 följande:
    Undvik : Sitta på balkongen och prata med din mamma i telefonen om hur förjävligt det var på ditt senaste sjukhusbesök, då du fick en kamera uppkörd i röven och hade diarré flera dagar efteråt.

Anledning : Din granne som bor under börjar titta konstigt på dig varje gång ni möts i trappuppgången & när hon sedan lägger till dig på facebook så har hon skrivit "trevligt att höra på grannens sjukhusbesök.. där försvann min aptit inför middagen ikväll" på sin sida.
    Haha, jag har faktiskt funderat på hur mycket grannarna hör från mig när jag pratar i telefon på balkongen!

Men jag tyckte gott du kunde ha kontrat med, varför gick du inte in istället för att sitta kvar och lyssna?
Svar på tråden Prova inte detta hemma!