Inlägg från: YokohamaNr2 |Visa alla inlägg
  • YokohamaNr2

Prova inte detta hemma!

Ramborg skrev 2011-02-23 10:08:54 följande:
    Gör inte detta: för glaset till munnen samtidigt som du blir distraherad av något annat.
    Anledning: du får rödvin på tröjan och ser väldigt fånig ut när du försöker insistera på att det inte är på grund av fylla eftersom det är första glaset, och ingen kommer ändå att tro dig.

Det är något mindre fånigt när samma sak händer med mineralvatten men fortfarande inget att rekommendera. Fokusera när du ska dricka!
    Det där gör jag fanimig hela tiden!!!
  • YokohamaNr2

Försök inte gå ner från en stol när du har glömt att du har på dig snäva jobbkjolen för då ramlar du och drar dessutom ner hela kryddhyllan med dig. AJ

• YokohamaNr2

Låt inte din sex åring leka med din nya I-Phone...

Jag fick helt plötsligt ett text av min kompis, det ända som stod var:
    Synchronized pooing = synkroniserad bajsning

Hmm tyckte det var lite skumt, min kompis textade tillbaka och berättade att det var hennes sexåring som tyckte hade lyckats få till det hon var glad att det var till mig och inte till någon jobbkontakt

• YokohamaNr2

Iofs inte riktigt hemma men utanför ytterdörren

När din son 4.5 har fått en ny Skateboard, försök då inte att visa vilken cool mamma du är genom att visa hur man 'hattar' bara för att du kunde det i 12-13 årsåldern så är det inte som att cykla, kunskaperna har försvunnit när du är 36 och det gör inte bara skitont att landa på höft och axel du gör dig också till familjens skrattämne för resten av veckan

Svar på tråden Prova inte detta hemma!