Inlägg från: alexander2011 |Visa alla inlägg
  • alexander2011

Prova inte detta hemma!

Gör inte som jag gjorde. hade  kalla ägg i kylen och tänkte att jag skulle värma dom i mikron ist för att äta dom kalla på smörgåsen

Orsak: Ja när jag väl tog ut äggen från mikron small dom inom några sekunder och det slutade med att jag hade ägg i hela köket, tom taket.

Snacka om att jag blev chockad. Finns säkert flera som visste att man inte ska göra såhär men det visste inte jag hahaha.
  • alexander2011

hahaha skrattar så jag tror jag dör...inte bara jag som gör en del klantmisstag hihi

• alexander2011
    faffner skrev 2011-04-18 19:37:03 följande:
    Jag kom på en till!

Gör inte: Katten har fått öronskabb och måste få Frontline i öronen. För säkerhets skull så sätter du ansiktet riktigt nära så du är säker på att frontlinen hamnar i kattens öra.

Orsak: Katten skakar på huvudet och du får Frontline i ögat, tvingas duscha ögat i 45 minuter tills sjukvårdsupplysningen bedömer att du behöver ambulans, skickar denna och du sedan får åka in till akuten, liggandes i en ambulans som körs genom varenda rondell i stan. Detta resulterar i en fantastisk åksjuka OCH frätskador i ögat. Ögat klarade sig dock tack vare att jag duschade det så länge.

Vad jag har lärt mig: 1. Få inte frätande medel i ögat, det gör förbannat jäkla svinont. 2. Läkaren förundras över att du blir det andra dokumenterade fallet i Sverige som lyckats med denna bedrift.
    Hahaha låter ungefär som om det skulle vara typiskt mig att drabba :)
Svar på tråden Prova inte detta hemma!