Inlägg från: mikroE |Visa alla inlägg
  • mikroE

Prova inte detta hemma!

Ankaja skrev 2011-03-05 19:09:43 följande:
    Undvik:att  vara dålig i magen första gången du ska ha en mysstund med din nya flickvän

Anledning: när hon "go down on you" lägger hon armen på magen med följden att du släpper en riktig brakskit.
    Du känner att du vill dö och letar efter ett håll att försvinna i. Som tur är har flickvännen dålig humor och skrattar så hon nästan kissar på sig. Än idag räcker det med orden "kommer du ihåg första gången" för att skammen ska komma tillbaks.

Händelsen är min sambos första gången vi var i sänghalmen och ja vi är fortfarande tillsammans. Flört
    ... eller så är det receptet på ett långt förhållande och kanske något alla ska prova...
  • mikroE
    Edah skrev 2011-05-19 23:31:20 följande:
    Så kul!

Gör inte: Tro inte att skalen som blir kvar efter burfåglarnas frön betyder att de har mat kvar.

Varför: En vecka senare finns "maten" (läs skalen) fortfarande kvar och fåglarna dimper döda ner. När du går med buren till djuraffären för att reklamera de döda fåglarna får du skämmas ögonen ur dig då de VÄGRAR att sälja dig någon ny fågel efter mordet på de första!

(Också mammas fel!)
    Stackars stackars pippifåglar! Jag vet en som nästan gjorde så men det upptäcktes i tid av någon som visste bättre om fåglar och de små liven hann få mat innan de dog men de hade nog hunnit bli rejält hungriga.
  • mikroE

Gör inte: Låt inte kniven glida ur handen när du skär köttfärslimpa.

Varför: Det kan ligga en elektrisk sladd som tillhör en dammsugare på golvet som ännu sitter i uttaget. Det säger poff, säkringen går och dammsugarsladden blir förstörd. Kniven får också ett hack i äggen och det luktar konstigt i lägenheten.

Gör inte: Skruva isär sagda dammsugare i småbitar för att laga den.

Varför: Det kan vara svårare än man tror att få tillbaka alla delar och när sambon i några dagar har tvingats snubbla över ett styckat dammsugarlik så kanske sambon blir sur och kräver att de delar man nu insatt man inte kan få ihop slängs.

Min sambo 'knivkastarrobert' och vår dammsugare. Tur vi hade kvar min gamla från innan vi flyttade ihop.           

Svar på tråden Prova inte detta hemma!