Inlägg från: jessiiim |Visa alla inlägg
  • jessiiim

Prova inte detta hemma!

Gör inte: Bränn fingret på något och drick sedan kaffe samtidigt som du tittar på tv eller är inne i ett samtal.

Varför: När du minst anar det kan det hända att du stoppar just det fingret i kaffet som är hett i stället för glaset med kallt vatten, och det gör tydligen ooooooont!

Min käre pappa som gjorde det

Gör inte: Lär sonen att kattens små kattungar inte får sova i hans säng för att de kan kissa där när han är omkring tre år gammal..

Varför: Jomen, han är så pass smart att han vet att kissa - det gör man i toaletten! Var hamnar en utav kattungarna? Jomen visst, i toaletten! Kattungen klarar sig men blir lite skygg..

--
    Jag får nog kanske återkomma med fler/bättre "prova inte detta hemma!"-historier senare..
  • jessiiim
    Ramborg skrev 2011-07-16 06:33:39 följande:
    Jessilim: Stackars katten men sonen visade en oantastlig logik, det får man erkänna!
    Haha, ja. Min bror är rätt smart han Jag tror han bara gjorde så en gång, han fick nog lära sig ganska så snart efter incidenten att katterna hade en egen toalett  Tur för honom, eller min pappa snarare då det var lite hans fel, att katten inte drunknade..
Svar på tråden Prova inte detta hemma!