Prova inte detta hemma!
Haha har läst klart hela tråden nu och fy vad jag har skrattat :D kan bjuda på en del saker jag med. Gör inte: Du vaknar mitt i natten över att du hör att din hund spyr på vardagsrumsgovlet och somnar om. Varför ? Jo du halkar i en gigantisk pöl av hundspya och slår ditt huvud i dörrkanten. Aj ! Gör inte : Du blåser hårt i ett oboypaket för att se vad som händer. Varför ? Hela du blir täckt av oboy, i hela näsan och ögonen. Kan ju säga till mitt försvar att jag bara var 8 år. Gör inte : Plocka ur disken en tidig morgon när du fortfarande är trött. Varför ? Jo filekniven råde jag tappa och eftersom jag var trött så reagerade jag inte som en normal människa gör och flyttar på sig så jag fick ett djupt hål i foten. Gör inte : råka somna ifrån sitt lilla barn på 1 år som just lärt sig att ta av blöjan själv. Varför ? Jo för du vaknar lite senare över att du hör något som rinner och där står din 1 åring och kissar på golvet framför dig och när du går ut i vardagsrummet finner du en mindre trevlig överaskning för det är bajs i hela rumet. Möbler och väggar med. Kommer inte på fler saker nu som inte någon annan redan skrivit men ska fundera ett tag så kanske jag återkommer :)