Inlägg från: Chazz Michael Michaels |Visa alla inlägg
  • Chazz Michael Michaels

Prova inte detta hemma!

Inte hemmiljö kanske, men vad fan:

Gör inte: Justera "skivorna" till frambromsen på cykeln med foten medan du åker i en nedförsbacke i full fart.

Anledning: Det gör ont att fastna med foten i ekrarna, få tvärstopp och handlöst kastas över styret och ner i asfalten. Höger armbåge är fortfarande inte helt okej, trots att det gått över tio år sedan incidenten. Det sjuka är att jag än i dag minns hur jag kastas av cykeln och flyger genom luften - och det enda jag hinner tänka innan jag kraschlandar är "fy fan vad dumt det här måste se ut".

• Chazz Michael Michaels
    Multignutten skrev 2011-08-26 23:44:44 följande:
    Gör inte: tappa din mobiltelefon i toaletten som du har 10 mån bindningstid kvar på.
    Toalett med bindningstid? Det var som fan :)
  • Chazz Michael Michaels
    cajsasmamma skrev 2011-09-23 11:30:35 följande:
    Gör inte detta; Glöm din mobil på jobbet och ha inga klockor hemma som fungera pga att du är så glömsk som aldrig kommer ihåg och köpa batterier till väcka klockan

Orsak;  Du får tillbringa en hel natt i en obekväm trägungstol framför tv eftersom du är rädd att försova dig, och följde av detta blir att näst kommande dag är det inte så jäkla roligt att sitta och köra 5 st travhästar Skrikandes
    Tips till nästa gång: http://www.vackning.se/
Svar på tråden Prova inte detta hemma!