Inlägg från: seandra82 |Visa alla inlägg
  • seandra82

Prova inte detta hemma!

etanol skrev 2011-09-07 10:58:02 följande:
    Ta inte upp polarbröd i närheten av en tallrik köttfärssoppa, laddad med sked för ätning.

Anledning: Du får med dig fler än en plattmacka, varav den du inte håller i rasar ner på skeden som helt plötsligt blir en köttfärssoppe-katapult.
    Kladd i en sjysst båge runt hela dig, på väggar, golv och naturligtvis på din snygga vita top...

(Dessutom två barn som undrar varför man gjorde så?
    Därför att mamma ville det, väser hon till svar)
  • seandra82

sambon var lite trött efter en dag på jobbet o skulle laga mat , trötter är lika jag men han hade glömt sätta på spisen för att koka potatis det tog säkert tagit 5-10 minuter hade sambon hållt på med maten som skulle stekas o jag kommer in i köket o undrar varför potatisen inte kokar. då e man trötter=O) 

jag syns inte än o finns inte än men går allt som det skal syns vi den 12 april
  • seandra82

öppna inte en flaska kolsyrad sprite dagen efter du köpt den .

orsak : det kan fortfarande vara skakad tro det eller ej men i alla fall , du har ett helt j****a kök o städa o sambon frågar vad du svär åt.=O) 

• seandra82
    sapere aude skrev 2011-09-28 10:18:26 följande:

Gör inte: Varna barnen 551ggr att inte gå in i rummet där du tapetserar för att det kan ligga vassa saker på golvet och sedan själv trampa på tapetknisven
    Det blir: en sväng till akuten för att sy ihop tån som nästan är av, kallt med foppatofflor i januari! (väldigt fuktiga av blod också)

Gör inte: förvara all aska som man tar ut ur öppna spisen i en påse som man tycker att man gömt bra bakom fåtöljen
    Det blir: bra konfetti till 2-åringar som spred ut 10 liter över hela övervåningen! Efter två år kan vi fortfarande hitta kolbitar, mest bakom bohyllor och springor i golvet.     

Svar på tråden Prova inte detta hemma!