Inlägg från: Mysgosmys |Visa alla inlägg
  • Mysgosmys

Prova inte detta hemma!

Försök inte att, efter anvisningar på förp, steka bacon mellan två bitar hushållspapper i mikron.
    Brand uppstår. 

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Mysgosmys

När katten gör något hon inte får, tex hoppa upp på bordet, skjut henne INTE i rumpan med vattensprutan. Hon drar då anus längs hela köksgolvet.
    (Och nej, det var inte med flit att skjuta henne där, jag suger på att sikta så hade det varit meningen så hade jag missat) 

• Mysgosmys
    Momat skrev 2011-12-21 21:01:04 följande:
    Gör inte: klia dig i ögonen när du håller på att skala ett äpple åt barnen, om du själv är allergiker.

Orsak: dina ögon sväller igen, det börjar rinna geggamoja ur dem, och, det värsta av allt, det KLIAR SÅ INFERNALISKT!! AAAGGGHH!! Nu kan jag se igen, tack vare medicin.
    Oh fyyy, det har jag också gjort xD Fruktansvärt!

Gör inte: Bit på naglarna när du nyss rivit ingefära, det smakar TVÅL(??) i munnen! Blä... 
  • Mysgosmys
    husbyggemama skrev 2012-01-05 10:15:01 följande:
    Connect: påminner mig om min kusins hund. Havsband.
    Min kusin ville så gärna ha hund men hennes man ville inte. Till slut så vann min kusin och en fin liten golden införskaffades. På nyårsafton skulle dom ha lite folk hemma och bjuda på fläskfilé och potatisgratäng ( detta är många år sen). Då min kusins man älskar att laga mat och vill göra det ordentligt så lägger han filen på diskbänken för att få rumstemperatur. Sen åkte dom och handlade lite i närbutiken. Gissa vad!!? Hunden hade satt i sig två filéer och inte lämnat en smula! Affären hade stängt och det enda som fanns i frysen var falukorv.
    Kan säga att hunden var inte mer populär efter detta!
    Hahaha men vad korkat gjort av din man! Ursäkta men hahaha!

Jag har en katt som äter allt hon kommer över och gärna går på diskbänken när vi inte ser, så när jag tex ska tina kyckling från frysen så la jag den förr alltid i en tallrik på bänken, men sen vi skaffade katten så ställde jag tallriken i ett skåp som hon inte kan komma in i :p Man får väl tänka lite när det finns djur med i bilden ;) 
  • Mysgosmys
    husbyggemama skrev 2012-01-05 16:37:28 följande:
    Vill bara poängtera att det inte var min utan min kusins man. Vill ju inte hänga ut gubben för ngt han inte gjort:)
    Haha oj, jag som läste fel :)
  • Mysgosmys

Gör inte: Försöka bära två dippskålar i en hand, då slutar det oundvikligen med att den ena dippen åker i golvet.

Resultat: Dipp på golv, väggar och tak.

konstigt nog så gjorde dippskålen en vurpa i luften och landade med botten ner, så det skvätte ut men fanns fortfarande kvar massa dipp i skålen :D 

Svar på tråden Prova inte detta hemma!