Prova inte detta hemma!
Lady T Naw vad sött
Klart logiskt på treåringars vis, tryck där som mamma gör så blir det rostbröd!
Lady T Naw vad sött
Klart logiskt på treåringars vis, tryck där som mamma gör så blir det rostbröd!
mumin - där har du material till en hel långfilm ![]()
Lady Namárië - hoppas katten kommer hem snart
H Raheb -
Gör inte: Packa för dåligt så att flytande tvål läcker ut i väskan. Du blir arg på alltihop, tål inte sambons skämt och sparkar argt till resväska modell större, väskan stöter till ett rangligt soffbord där det står två nypåfyllda rödvinsglas.
Ena glaset välter, det andra glaset krossas mot väggen. Rödvin överbord, duk, golv, vägg (snygga fläckar på tapeten...), soffa, lammskinnsfäll... Så istället för att fira att vi kommit fram till landet framför en brasa med ett glas rödvin tillbringades större delen av en timme med att sanera rödvin...
Gör inte: Dricka ur full mugg kaffe när du är trött och skakig...
Anledning: Du spiller. Över hela biblioteksboken... Försättssidan är numera brun och boken luktar kaffe... Får se vad de säger när jag lämnar tillbaka den.
Bimsan- lite spännande, men han kanske tänker som min sambo - Hans pappa " kanske kommer"... Hur svårt kan det vara?
Fast vi vet å andra sidan att sambos mamma kommer.
Flizen- kunde varit jag... Hoppas du inte slog dig alltför illa !
Gör inte - lämna barnet du tror är friskt från magsjuka i soffan en stund efter frukost. Gå inte på toaletten o lämna honom ensam .
Anledning- Barnet är inte friskt och hinner kräkas ned halva den nytvättade soffan...
husbyggemamma - Vet knappt om man vågar skratta! skönt att barnen klarade sig såpass bra!
använd inte fina dyra kristallglasen när du har vid kort kjol på dig.
anledning - det kan hända att du efter ett par glas av ädla drycker drar ned glaset på golvet. kristallglas blir det många många delar av...